Στις 20 Ιουνίου 2024 συμπληρώθηκαν 115 χρόνια από τη μέρα που κυκλοφόρησε η Bugatti το πρώτο της αυτοκίνητο και η εταιρεία παρουσίασε με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού… τη νέα Bugatti Tourbillon, διάδοχο της Chiron.

Συνολικά θα κατασκευαστούν 250 οχήματα με τιμή εκκίνησης τα 3,6 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2026, με πρωτότυπα μοντέλα να κυκλοφορούν στους δρόμους για τις τελικές δοκιμές.

Το νέο υβριδικό hypercar παρά τις εξωτερικές ομοιότητες με την Chiron, διαφέρει αρκετά, καθώς έχει καινούργιο μονοκόκ και ανάρτηση, ενώ διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης V16. Το CARBUZZ έγραψε σε δημοσίευμα ότι το νέο όχημα διαθέτει έναν δεκαεξακύλινδρο κινητήρα σε σχήμα V με 8.300 κυβικά εκατοστά που βρίσκεται στο πίσω μέρος σε κοινή θέα κάτω από ένα ειδικό γυαλί.

Παράλληλα, έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο μπροστά και ένας πίσω) και μία μπαταρία των 25 kW, με τον κινητήρα να αποδίδει 1.800 ίππους, κάνοντας το 0-100 σε 2,0 δευτερόλετα, το 0-400 χλμ/ώρα σε μόλις 25 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 445 χλμ/ώρα.

Επίσης, παρά την ύπαρξη μεγάλης μπαταρίας, το αμάξι είναι ελαφρύτερο από την Chiron, ενώ έχει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, χωρίς να αυξάνεται ο όγκος του.

Το όχημα λοιπόν μπορεί να χαρακτηριστεί έργο τέχνης, ειδικά αν συνυπολογιστεί πως η κεντρική κονσόλα είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο και γυαλί.

Η ιστοσελίδα motor1.com έγραψε ότι το όνομα της Bugatti Tourbillon προέρχεται από τους μηχανισμούς tourbillon που προσφέρουν περισσότερη ακρίβεια στα ρολόγια, καθώς οι σχεδιαστές ήθελαν να πετύχουν ένα αποτέλεσμα μεταξύ λεπτότητας και ταχύτητας.