Το βραβείο «Yellow Angel 2011» απονεμήθηκε από τη Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC στο πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα της μικρομεσαίας κατηγορίας C. Η πρακτικότητα, η απόδοση και η περιβαλλοντική συμβατότητα του Auris hybrid έκριναν το αποτέλεσμα. Η επιτροπή επιβράβευσε μία προσιτή, φουτουριστική τεχνολογία με απεριόριστη πρακτικότητα. Ο τίτλος «Αυτοκίνητο του Μέλλοντος» απονέμεται για πρώτη φορά.
Στη νέα κατηγορία που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των ετήσιων βραβείων «Yellow Angel» της λέσχης ADAC, το Auris εκθειάζεται για την εξαιρετική κατανάλωση και τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων – τιμές ρεκόρ γι’ αυτό το τμήμα της αγοράς.
Σύμφωνα με την επιτροπή, το Toyota Auris είναι το πιο προηγμένο υβριδικό όχημα της εποχής αναφορικά με την καθημερινή πρακτικότητα, το κόστος, τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την ασφάλεια. Η αξιολόγηση βασίζεται σε μία νέα μέθοδο της μεγαλύτερης Γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, που εγγυάται την αντικειμενική εκτίμηση των επιδόσεων όλων των υποψηφίων οχημάτων για τον τίτλο.
Οι καθοριστικοί παράγοντες ήταν: περιβάλλον (ρύπανση, εκπομπές CO2), κόστος (βασική τιμή, κόστος καυσίμου), πρακτικότητα (αριθμός θέσεων, χώρος αποσκευών, μέγιστη αυτονομία, απαιτούμενος χρόνος για ανεφοδιασμό καυσίμου ή επαναφόρτιση) και ασφάλεια (αερόσακοι, ESP). Μόνον οχήματα βενζίνης, diesel ή εναλλακτικών καυσίμων, με σύστημα start-stop και προδιαγραφών Euro 5 (βενζινοκίνητα) και Euro 6 (πετρελαιοκίνητα), είχαν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό.
Το Toyota Auris, το πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα στη μικρομεσαία κατηγορία C, ικανοποιεί απόλυτα αυτές της απαιτήσεις.
Χάρη στο Hybrid Synergy Drive, το Auris hybrid παράγει υποδειγματικά χαμηλές εκπομπές CO2 89 g/km, ενώ οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και σωματιδίων είναι πολύ κάτω του επιπέδου των diesel. Επιπλέον, η μέση κατανάλωση καυσίμου των 3,8 lit./100 km είναι απαράμιλλη για την κατηγορία. Αντίθετα με τα ηλεκτρικά οχήματα που εφοδιάζονται μόνο με ηλεκτροκινητήρα, το πλήρως υβριδικό Auris παρέχει απεριόριστη αυτονομία στο υβριδικό πρόγραμμα.
Το Auris hybrid σηματοδοτεί το πρώτο βήμα της μάρκας στην επέκταση του Toyota Hybrid Synergy Drive σε όλη τη γκάμα Toyota – που είναι και ο στόχος της εταιρίας για την Ευρώπη – μέχρι τις αρχές του 2020. Η Toyota προγραμματίζει να λανσάρει 10 νέα υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: auto24.gr