Ο διαδικτυακός ιστότοπος Expedia, ο οποίος ειδικεύεται στην έρευνα φθηνών τουριστικών προσφορών, ανακοίνωσε χθες βράδυ πως σταματά να προτείνει πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας American Airlines, καταγγέλλοντας ταυτόχρονα μία νέα πολιτικής άμεσου μάρκετινγκ, η οποία υποστηρίζει πως στρέφεται κατά των καταναλωτών.
«Κατά συνέπεια, η πώληση εισιτηρίων της American Airlines από τον ιστότοπό μας ανεστάλη», τονίζει στο ανακοινωθέν της η Expedia, τονίζοντας ωστόσο πως εξακολουθεί να παραμένει «διαθέσιμη για να συνεργαστεί με την αεροπορική εταιρεία με όρους που θα είναι ικανοποιητικοί για την Expedia».
Σύμφωνα με τον ιστότοπο, «η American Airlines προσπαθεί να εγκαταστήσει ένα μοντέλα άμεσης σύνδεσης (μέσω της ιστοσελίδας της), που θα προσφέρονται εισιτήρια στους καταναλωτές σε υψηλότερες τιμές και με λιγότερη διαφάνεια, ενώ θα δυσκολεύσει την σύγκριση τιμών και προσφορών της American Arlines με άλλες αεροπορικές εταιρείες».
Η πολιτική αυτή «θέτει υπό αμφισβήτηση την ικανότητα των ταξιδιωτικών γραφείων να προσφέρουν την καλλίτερη επιλογή στους ταξιδιώτες», τονίζει η Expedia.
Την περασμένη Τετάρτη η American Airlines ενημέρωσε για τις «εμπορικές διαφωνίες» που είχε με την Expedia και έναν παρόμοιο ιστότοπο, την Orbitz, στον οποίο έχει σταματήσει να προβάλλει τις πτήσεις της από τις 21 Δεκεμβρίου. Μέχρι σήμερα οι πτήσεις της εξακολουθούν να προβάλλονται στο Expedia, όμως η American Airlines καταγγέλλει «διακρίσεις» εις βάρος τους, καθώς εμφανίζονται σε κατώτερη θέση από τις πτήσεις των ανταγωνιστριών της.
Ωστόσο, η American Airlines -η οποία από τις 21 Δεκεμβρίου ανακοίνωσε την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων της για τον επόμενο χρόνο-τόνισε πως οι απώλειες πωλήσεων από τους δύο αυτούς ιστοτόπους θα ισοσκελισθούν από την προβολή των πτήσεών της από άλλους παρόμοιους ιστότοπους, όπου οι Priceline.com και Kayak.com, όπως και από τις άμεσες πωλήσεις από την ιστοσελίδα της American Airlines.com.