Ένας μαθητής από το Λιντς πέτυχε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία σε τεστ Mensa – ξεπερνώντας τον Άλμπερτ Αϊνστάιν και τον Στίβεν Χόκινγκ. Ο 11χρονος Yusuf Shah κατέγραψε 162 – το μέγιστο για παιδιά κάτω των 18 ετών και το κορυφαίο ποσοστό όλων των ανθρώπων. Ο Χόκινγκ λέγεται ότι πέτυχε 160 και ο Αϊνστάιν, ο οποίος αν και δεν έκανε ποτέ επίσημα το τεστ, πιστεύεται ότι πέτυχε το ίδιο. Ο Yusuf δήλωσε ότι οι φίλοι του στο σχολείο του λένε πάντα ότι είναι πολύ έξυπνος – και ήθελε να δοκιμάσει τον εαυτό του κάνοντας το κουίζ IQ.
«Όλοι στο σχολείο πιστεύουν ότι είμαι πολύ έξυπνος και πάντα ήθελα να μάθω αν ήμουν στο 2% των ανθρώπων που δίνουν το τεστ», είπε ο μαθητής της έκτης τάξης από το Λιντς στο Yorkshire Evening Post. Για να γιορτάσει το επίτευγμά του, ο Yusuf πήγε στο Nando’s για ένα γεύμα με τους γονείς του και τα δύο μικρότερα αδέρφια του, Zaki και Khalid. Η οικογένεια γιόρτασε με το κοτόπουλο πορτογαλικού τύπου του Nando.
Ο μαθητής της έκτης τάξης ελπίζει να σπουδάσει μαθηματικά στο Cambridge ή στην Οξφόρδη και δήλωσε ότι του αρέσει να κάνει οτιδήποτε διεγείρει το μυαλό του, μεταδίδει η NYpost. Ο Σαχ και οι γονείς του είχαν αποφασίσει ότι θα προετοιμαζόταν για το τεστ Mensa ενώ προετοιμαζόταν για τις αιτήσεις στο γυμνάσιο, οι οποίες περιελάμβαναν παρόμοιο υλικό. «Είναι μια δύσκολη δοκιμασία να προετοιμαστείς», είπε ο πατέρας του, Ιρφάν Σαχ, στην εφημερίδα. «Απλώς κάναμε αυτό που κάναμε ήδη – τίποτα συγκεκριμένο για το τεστ IQ». «Ακόμα του λέω ότι «ο μπαμπάς σου είναι ακόμα πιο έξυπνος από σένα». … Τα παίρνουμε όλα ελαφριά. Ακόμα κι αν είσαι ταλαντούχος, πρέπει να είσαι ο πιο σκληρός εργαζόμενος», είπε ο πατέρας.
«Ακόμα και στο νηπιαγωγείο, παρατηρήσαμε ότι μάθαινε την αλφάβητο και τα πράγματα πιο γρήγορα από άλλα παιδιά, αλλά απλά σκεφτήκαμε ότι κάποια παιδιά μπορούν να μάθουν το ABC λίγο πιο γρήγορα», είπε ο περήφανος μπαμπάς.
«Απλώς έχει αυτό το φυσικό ταλέντο στα μαθηματικά και υποθέτω ότι τότε το καταλάβαμε. Ακόμη και οι δάσκαλοι του σχολείου του, κάθε φορά που λαμβάνουμε σχολικές αναφορές, είναι ενθουσιασμένοι, λένε, «Δεν υπάρχει τίποτα να διδάξουμε».