Η εταιρεία ρούχων Abercrombie & Fitch ανέβασε μια νέα διαφήμιση στα social media για να προωθήσει τα νέα προϊόντα της και σε μία από τις φωτογραφίες που χρησιμοποίησε, πόζαρε ένα plus size μοντέλο. Παρόλα αυτά, στο διαδίκτυο δημιουργήθηκαν αντιδράσεις, γιατί ορισμένα άτομα πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο «κανονικοποιείται η παχυσαρκία».
Σύμφωνα με την nypost.com πρόκειται για μια εικόνα καταναλώτριας η οποία αναρτήθηκε αρχικά την περασμένη εβδομάδα στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram και έγινε viral κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με τους χρήστες του Twitter να τη σχολιάζουν αρκετά.
«Η νέα διαφήμιση της Abercrombie & Fitch μόλις βγήκε…. Αυτή τη σεζόν παρουσιάζουν διαβήτη και καρδιακές προσβολές», έγραψε στο Twitter μια γυναίκα. Η εταιρεία από την πλευρά της δήλωσε ότι η εικόνα δεν ήταν διαφήμιση.
«Η Abercrombie χαρακτηρίζεται συχνά από τους πελάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μας αρέσει να τους το ανταποδίδουμε αναδημοσιεύοντας τις εικόνες τους στους λογαριασμούς μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στη The Post τη Δευτέρα.
Ορισμένοι χρήστες του Twitter υπερασπίστηκαν την ανάρτηση, με έναν να σχολιάζει: «Το να φτιάχνεις ρούχα για ανθρώπους που είναι παχύσαρκοι είναι κακό πράγμα τώρα;».
Εταιρείες όπως η Abercrombie και η Victoria’s Secret έχουν προσπαθήσει να απευθυνθούν σε ένα μαζικό κοινό αποφεύγοντας τις διαφημιστικές καμπάνιες που παραδοσιακά και αποκλειστικά παρουσίαζαν αδύνατα μοντέλα υπέρ του διαφημιστικού περιεχομένου που προβάλλει τη σωματική ποικιλομορφία και τη «θετικότητα του σώματος».
Η χρήση αδύνατων μοντέλων από τη βιομηχανία μόδας προκάλεσε κατηγορίες ότι ενθαρρύνει τα νεαρά κορίτσια και τις γυναίκες να υιοθετήσουν ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες επιδιώκοντας έναν μη ρεαλιστικό τύπο σώματος. Όμως οι επικριτές λένε τώρα ότι η βιομηχανία κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση, παρουσιάζοντας μοντέλα plus-size.