Εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, η βρετανική Goldgenie εμπνέεται από το μύθο του Μίδα που όταν άγγιζε γινόταν χρυσός και ντύνει με το πολύτιμο μέταλλο διάφορα χρηστικά αντικείμενα.
Έτσι, μετά την επένδυση του iPhone 6 με χρυσό και διαμάντια, η εταιρεία πήρε ένα ποδήλατο και το έντυσε με χρυσό 24 καρατίων!
Το «ντύσιμο» του ποδηλάτου έγινε κυριολεκτικά από την κορφή μέχρι τα νύχια, καθώς δεν υπάρχει επιφάνεια που να μην επενδύεται με το πολύτιμο μέταλλο: από το τιμόνι, μέχρι τις ρόδες, κάθε επιφάνεια είναι ντυμένη από χρυσάφι!
Όσο για το κόστος του μοναδικού ποδηλάτου, ξεπερνά το αστρονομικό ποσό των 300.000 ευρώ!