Τη συμπαράστασή του για την επιστροφή των ελληνικών γλυπτών του Παρθενώνα εξέφρασε σε ερώτηση Ελληνίδας δημοσιογράφου ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Τζορτζ Κλούνεϊ στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσε το μεσημέρι στο Βερολίνο, με αφορμή την προβολή, εκτός συναγωνισμού, της ταινίας «Μνημείων Άνδρες» («The Monuments Men»), που σκηνοθέτησε και στην οποία πρωταγωνιστεί. «Είναι ένα δίκαιο αίτημα», είπε ο Τζ. Κλούνι που χειροκροτήθηκε από τους παρευρισκόμενους δημοσιογράφους.
Στη συνέντευξη κυριάρχησε το χιούμορ, όπως συμβαίνει πάντα στις συνεντεύξεις Τύπου του Τζ. Κλούνι, με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη και τους άλλους συμπρωταγωνιστές του, σε μια στιγμή, μετά από ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τη χρήση της μουσικής, ν’ αρχίσουν να σφυρίζουν όλοι μαζί το μουσικό σκοπό.
Στην πολεμική περιπέτεια, γυρισμένη στο στιλ των παλιών αμερικανικών ταινιών γύρω από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, συμπρωταγωνιστεί μια πλειάδα γνωστών ηθοποιών: Ματ Ντέιμον, Μπιλ Μάρεϊ, Τζον Γκούντμαν, Ζαν Ντιρζαντέν, Κέιτ Μπλάνσετ (μαζί και ο Ελληνας Δημήτρης Λεωνίδας), οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν παρόντες στη συνέντευξη. Η ερώτηση για τα αγάλματα του Παρθενώνα είχε σχέση με το θέμα της ταινίας, την αληθινή ιστορία μιας ομάδας Αμερικανών, ειδικών στα έργα τέχνης, που αναλαμβάνουν, προς το τέλος του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, να επανακαταταγούν, παρά τη μεγάλη ηλικία τους, στο στρατό και να αποβιβαστούν στην Ευρώπη, για να σώσουν τα διάφορα σημαντικά έργα τέχνης που είχαν κλέψει (για το υπό μελέτη Μουσείο Φύρερ) οι ναζί από διάφορες χώρες της Ευρώπης. Την ίδια ιστορία είχε κινηματογραφήσει το 1964 στην ταινία του «Το τρένο», ο Τζον Φρανκενχάιμερ
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι απόψεις του Νόαμ Τσόμσκι για τη ζωή και τον κόσμο μας είναι στο επίκεντρο της ταινίας «Is the Man Who Is Tall Happy?» («Είναι ευτυχισμένος ο άνθρωπος που είναι ψηλός;») που σκηνοθέτησε ο Γάλλος Μισέλ Γκοντρί και που προβλήθηκε στο τμήμα του Πανοράματος. Στη σειρά των συνεντεύξεων που έδωσε ο Τσόμσκι στον σκηνοθέτη, ο διάσημος γλωσσολόγος μιλά για τις αναμνήσεις του από τα παιδικά του χρόνια, για την παιδεία του και την επίδραση που είχαν σ’ αυτόν τα έργα του πατέρα του, τη θρησκεία, το θάνατο, το σημιτισμό, καθώς και για τα πρόσωπα που επηρέασαν τη σκέψη του, από τον Πλάτωνα μέχρι τον Γαλιλαίο και τον Ντέιβιντ Χιουμ. Μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία, με τον Γκοντρί να αφηγείται την ταινία με σχέδια και καρτούν – συχνά με άφθονο χιούμορ – σε μια προσπάθεια να ζωντανέψει όσο το δυνατό περισσότερο το κείμενό του.