Το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Facebook επανέρχεται στο προσκήνιο, μετά το δημοσίευμα της Wall Street Journal, που αποκαλύπτει ότι πολλοί προγραμματιστές δημοφιλών εφαρμογών της ιστοσελίδας παρέχουν σε διαφημιστικές εταιρείες πληροφορίες για την ταυτότητα των χρηστών, ακόμη και αυτών που έχουν επιλέξει το προφίλ τους να είναι ιδιωτικό.
«Αυτή η πρακτική παραβιάζει τους κανόνες του Facebook και επαναφέρει στην επιφάνεια τα ερωτηματικά για τη δυνατότητά του να προστατεύει τα δεδομένα των χρηστών του», προσθέτει η εφημερίδα.
Εκπρόσωπος του Facebook διαβεβαιώνει στην εφημερίδα πως η ιστοσελίδα λαμβάνει όλα τα μέσα «προκειμένου να μειώσει με δρακόντεια μέτρα» την έκθεση των προσωπικών πληροφοριών του χρήστη της.
«Η ταυτότητα ενός χρήστη μπορεί να διαδοθεί αθέλητα από τη μηχανή πλοήγησής του, ή από μία εφαρμογή», τονίζει ο ίδιος, αλλά η γνώση της ταυτότητας «επ’ ουδενί δεν επιτρέπει την πρόσβαση προσωπικές πληροφορίες οποιουδήποτε στο Facebook». Ο ίδιος πρόσθεσε πως το Facebook θα θέσει σε εφαρμογή μία νέα τεχνολογία ώστε να εξουδετερώσει το πρόβλημα που εντοπίζει η εφημερίδα.