Σε μάστιγα για τα καταστήματα έχει εξελιχθεί το Shoplifting, καθώς οι απάτες υπαλλήλων ή παρόχων που μειώνουν τα αποθέματα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Global Retail Theft Barometer μόνο πέρυσι κόστισαν πάνω από 112 δισ. δολάρια.
Η μελέτη της εταιρείας έγινε σε 157 εταιρείες, με τζίρο 1,5 τρισ. δολαρίων ετησίως, σε 16 χώρες και αφορούσε 160.000 καταστήματα λιανικής.
Οι μεγαλύτερες απώλειες παρατηρούνται στη Βραζιλία και το Μεξικό, με το ποσοστό των απωλειών για την εταιρεία να αγγίζει το 1,6% του τζίρου και ακολουθούν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα με ποσοστό 1,5%.
Τα χαμηλότερα ποσοστά απωλειών παρατηρούνται στην Ιαπωνία και την Αυστραλία, με 1% και 1,1%, αντίστοιχα.
Τα προϊόντα που κλέβονται κατά κύριο λόγο είναι μικρά, εύκολα να κλαπούν και να κρυφτούν, ενώ συνήθως έχουν μεγάλη αξία και υπάρχει πιθανότητα να μεταπωληθούν.
Αυτά αφορούν αξεσουάρ μόδας, τζιν, παπούτσια και εσώρουχα, μεγάλης αξίας ηλεκτρονικά προϊόντα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αξεσουάρ κινητής τηλεφωνία και είδη προσωπικής υγιεινής και καλλυντικά.