Για πολλούς εργαζόμενους εκεί έξω η απάντηση σε ένα email καταναλώνει δυσανάλογα πολύ χρόνο.
Σύμφωνα μάλιστα με μελέτη της Adobe, ο μέσος αμερικανός υπάλληλος περνά 5 ώρες τη μέρα τσεκάροντας προσωπικά και επαγγελματικά emails.
Κι ενώ η σύνταξη ενός email μοιάζει πολύ απλή υπόθεση, οι ειδικοί μας λένε πως τα λάθη καραδοκούν στη γωνία.
Η σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού Barbara Pachter ισχυρίζεται από την εμπειρία της πως πολλοί επαγγελματίες δεν γνωρίζουν ακόμα πώς να χρησιμοποιούν καταλλήλως το εργαλείο που λέγεται ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Στο βιβλίο της «The Essentials of Business Etiquette» παραθέτει μάλιστα και το πιο χαζό από αυτά τα λάθη. Ως συμβουλή πια: «Χρησιμοποίησε τα θαυμαστικά με φειδώ».
Αν επιλέξουμε να συμπεριλάβουμε στο τέλος μιας πρότασης ένα θαυμαστικό, καλό θα είναι η πρότασή μας να εκφράζει πράγματι θαυμασμό.
«Οι άνθρωποι παρασύρονται συχνά», γράφει, «και βάζουν έναν αριθμό από θαυμαστικά στο τέλος των προτάσεών τους. Το αποτέλεσμα μοιάζει πολύ συναισθηματικό ή ανώριμο. Τα θαυμαστικά πρέπει να χρησιμοποιούνται με οικονομία όταν γράφουμε»…