Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι διαφημίσεις καταστημάτων και προϊόντων κατακλύζουν τα ΜΜΕ και τα social media, στοχεύοντας να ενεργοποιήσουν τα «γιορτινά ένστικτα» των καταναλωτών και να κάνουν μεγάλες πωλήσεις.
Μία διαφήμιση που προέρχεται από την Ουαλία κατάφερε να κάνει τη διαφορά, ακόμη και συγκρινόμενη με αυτές των μεγάλων αλυσίδων με τα μεγάλα budget.
Όπως αναφέρει η Mirror, το διαφημιστικό βίντεο ενός καταστήματος μιας μικρής πόλης στη Mid-Wales, έχει κερδίσει τις εντυπώσεις και για το κόστος της αλλά και τον πρωταγωνιστή της.
Η διαφήμιση κόστισε μόλις 117 ευρώ και αποτελεί το παράδειγμα ότι δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Το χριστουγεννιάτικο κλιπ των δύο λεπτών χρειάστηκε μία ημέρα να γυριστεί και πρωταγωνιστής είναι ο 2χρονος Άρθουρ Τζόουνς. Ο πατέρας του Άρθουρ είναι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και δημιουργός της διαφήμισης είναι ο φίλος του Τζος Χολνταγουέι.
«Γίνε παιδί αυτά τα Χριστούγεννα»
Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση δείχνει τον μικρό Άρθουρ να σηκώνεται το πρωί και να πηγαίνει να ανοίξει το κατάστημά του. Σκουπίζει, καθαρίζει, εξυπηρετεί κόσμο και στο τέλος κλείνει τα φώτα για να επιστρέψει σπίτι. Βγαίνοντας παίρνει στον ώμο το χριστουγεννιάτικο δέντρο του και ξαφνικά… μεταμορφώνεται σε ενήλικο.
«Γίνε παιδί αυτά τα Χριστούγεννα», είναι το μήνυμα της διαφήμισης.
Δείτε το βίντεο: