Με σκοπό να φτιάξει ξανά τα προφίλ της η BP εξαγόρασε τους πιο συχνούς όρους αναζήτησης για την πετρελαιοκηλίδα στον Κόλπο του Μεξικού από την Google. Πρόκειται φυσικά για μία πάγια τακτική των εταιρειών, που προσέχουν τις δημόσιες σχέσεις τους και θέλουν να αυξήσουν τη σφαίρα επιρροής τους στο Ίντερνετ.
Έτσι, όταν ένας χρήστης του Ίντερνετ αναγράψει στις μηχανές αναζήτησης τις λέξεις πετρελαιοκηλίδα (oil spill), πετρελαιοκηλίδα και αιτήσεις αποζημίωσης (oil spill claims) κλπ, το πρώτο αποτέλεσμα που θα δει είναι μία ιστοσελίδα της BP, η οποία περιέχει πληροφορίες για τις ενέργειες της εταιρείας να καθαρίσει την περιοχή.
Τόσο η Google όσο και η Yahoo, δεν ανακοίνωσαν πόσο πλήρωσε η BP για την αγορά τους, όμως οι ειδικοί του χώρου επισημαίνουν πως το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με την κατηγορία του όρου αναζήτησης και τη δημοτικότητά του ανάμεσα στους χρήστες.