Λίγες μέρες μετά την εισβολή των Παλαιστινίων τρομοκρατών στο Ολυμπιακό Χωριό του Μονάχου, που κόστισε τις ζωές 11 αθώων Ισραηλινών αθλητών και συνοδών (για περισσότερα διαβάστε Όταν οι Ολυμπιακοί Κύκλοι βάφτηκαν με αίμα), η Μοσάντ, η ισραηλινή μυστική υπηρεσία, φέρεται, σύμφωνα με βιβλία που έχουν γραφτεί και ταινίες που έχουν γυριστεί, να οργάνωσε αποστολές που επονομάστηκαν «Οργή του Θεού», για να ανακαλύψει και να σκοτώσει εκείνους που φέρονταν ως υπεύθυνοι.
Η ομάδα κρούσης που δημιουργήθηκε είχε εξαιρετικά «παραγωγική» δράση: χρησιμοποιώντας κάθε είδους μέθοδο (παγιδευμένο με εκρηκτικά τηλέφωνο, βόμβα σε κρεβάτι αλλά και επιδρομή – αστραπή στη Βηρυτό οδήγησε στον θάνατο όλους τους Παλαιστίνιους που οι Ισραηλινοί θεωρούσαν ότι είχαν συμμετοχή στα γεγονότα του Μονάχου.
Το πρώτο χτύπημα έγινε στη Ρώμη, το δεύτερο τον Δεκέμβριο επίσης στη Ρώμη, όταν σκοτώθηκε ο Μαχμούντ Χαμσίρι, και ακολούθησαν φόνοι στην Κύπρο, στο Παρίσι, στη Βηρυτό, στην Αθήνα, στη Ρώμη, στο Παρίσι πάλι, και στο Λιλεχάμερ της Νορβηγίας, όπου σκοτώθηκε ένας αθώος Μαροκινός αντί του Αλί Χασάν Σαλαμέχ. Ο Σαλαμέχ σκοτώθηκε από βόμβα σε αυτοκίνητο, στη Βηρυτό, το 1979.
Η επιχείρηση αυτή στην οποία συνέδραμαν και ευρωπαϊκές μυστικές υπηρεσίες, έχει γίνει και αντικείμενο πολλών βιβλίων και ταινιών, με τελευταία το «Μόναχο» του Στίβεν Σπίλμπεργκ.
Η ταινία ήταν βασισμένη στη νουβέλα «Vengeance» του Καναδού συγγραφέα Τζορτζ Τζόνας που κυκλοφόρησε το 1984 με υπότιτλο «Η Αληθινή Ιστορία Μιας Ισραηλινής Αντιτρομοκρατικής Ομάδας».
Βασισμένος σε μαρτυρίες, ρεπορτάζ και ανεπίσημες πηγές, ο Τζόνας κατέγραφε την προσπάθεια μίας ομάδας Ισραηλινών πρακτόρων να τιμωρήσουν παραδειγματικά τους υπεύθυνους για την τραγωδία του Μονάχου.
Το φιλμ προκάλεσε θύελλα αντιγνωμιών για την ιστορική του ακρίβεια και την πολιτική του αντικειμενικότητα.
Στην «Οργή του Θεού» «χρεώνονται» 13 δολοφονίες Παλαιστινίων που φέρονταν συνδεδεμένοι με την τρομοκρατική επίθεση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου. Γεγονότα που, όμως, δεν έχουν επιβεβαιωθεί έως και σήμερα…
Έτσι, η «Οργή του Θεού» κινείται μεταξύ θρύλου και πραγματικότητας!