Στόχος του είναι να φέρει «κάτω, πάνω» σε πολλές μεγαλουπόλεις όλου του πλανήτη, μέσω των παρεμβάσεών του στο αστικό τοπίο. Μετά το Τόκιο, τη Σεούλ, την Κωνσταντινούπολη, το Παρίσι και διάφορες άλλες στην πατρίδα του, ο Pejac «χτύπησε» πλέον και στη Νέα Υόρκη.
Ο Ισπανός street artist περιδιαβαίνει τον πλανήτη προχωρώντας σε αστικές παρεμβάσεις, στις οποίες συχνά ενσωματώνει στοιχεία της φύσης σε δομές κατασκευασμένες από τον άνθρωπο, μέσω ενός συνδυασμού χρήσης στένσιλ και ζωγραφικής μιας οφθαλμαπάτης.
Στο έργο του «Εσωτερική δύναμη» (2 Henry Street, στο Μανχάταν) ζωγραφίζει με το χέρι ένα κλαδί ανθισμένης κερασιάς, το οποίο βγαίνει από τα κατεβασμένα ρολά ενός καταστήματος. Χελιδόνια τριγυρίζουν το κλαδί. Αντιθέτως, στο δεύτερο έργο, με τίτλο «Απολίθωμα» (27 Scott Avenue, στο Μπρούκλιν), ο Pejac χρησιμοποίησε στένσιλ μεγέθους τούβλου και τοποθέτησε σκιές σε έναν τοίχο, με αποτέλεσμα να γεννιέται η οφθαλμαπάτη ενός… τούβλινου δέντρου από πίξελ.
Ο Pejac, που συχνά με την τέχνη του καταπιάνεται με την τεταμένη σχέση του ανθρώπου με τον φυσικό κόσμο, μίλησε για αυτά τα έργα του στο Colossal. Σύμφωνα με όσα αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είπε «Έχοντας ως βάση μια ανθεκτική δομή κι ένα οικείο στοιχείο του αστικού κέντρου, το “Απολίθωμα” προτείνει ένα υποθετικό μοιραίο μέλλον στο οποίο οι μόνες μνήμες από τη φύση είναι η απολιθωμένη εμφάνιση ενός δέντρου σ’ έναν τούβλινο τοίχο. Σε αντίθεση το πρώτο έργο, το “Εσωτερική δύναμη” είναι ένα έργο που ενδυναμώνει, καθώς απεικονίζει ένα υποθετικό μέλλον στο οποίο η φύση σπάζει τα όρια που έχουν επιβληθεί από τον άνθρωπο, καλύπτοντας το χαμένο έδαφος».