Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Barbie που η εταιρεία επιλέγει να διαφημίσει την κούκλα με ένα αγοράκι. Πρόκειται για τη νέα διαφήμιση της κούκλας Moschino, μια περιορισμένη έκδοση που μάλιστα ξεπούλησε σε μόλις μία ώρα όταν κυκλοφόρησε στις 9 Νοεμβρίου.
Στη διαφήμιση μαζί με τα κοριτσάκια εμφανίζεται και ένα αγοράκι να κρατά την κούκλα της Barbie και να λέει «Η Moschino Barbie είναι τόσο άγρια!» και μετά βάζει μια δερμάτινη τσάντα στον ώμο της κούκλας. Ο Jeremy Scott, διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου μόδας Moschino, συνεργάστηκε με τη Mattel για τη δημιουργία της κούκλας η οποία εξαφανίστηκε από τα ράφια των αγορών που κυκλοφόρησε σε λιγότερο από μία ώρα! «Ουάου! Η Barbie και εγώ σας ευχαριστούμε για όλη την αγάπη!» έγραψε στο Instagram ο Jeremy Scott.
Το νεαρό αγόρι – που κάποιοι λένε ότι μοιάζει με τον Scott σε νεαρή ηλικία εμφανίζεται ξανά στο τέλος της διαφήμισης να λέει: «Είναι για εσάς η Moschino Μπάρμπι!» κλείνοντας το μάτι του προς την κάμερα. Κάποιοι λένε ότι η διαφήμιση είναι αφιερωμένη στο Jeremy Scott καθώς όπως έχει πει και στο παρελθόν τον ενέπνευσε να γίνει σχεδιαστής και γι’ αυτό το λόγο συμμετέχει στη διαφήμιση και ένα αγοράκι που του μοιάζει.
Ωστόσο σύμφωνα με τα διεθνή μέσα αυτό αποτελεί μια προσπάθεια της εταιρείας που κατασκευάζει τις κούκλες να μην υπάρχει διάκριση στα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά και να μπορεί το κάθε φύλο να παίξει με ό,τι του αρέσει. Παράλληλα σύμφωνα με καθηγητές ψυχολογίας του πανεπιστημίου του Κεντάκι υπάρχουν στερεότυπα για αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια όπως ότι όταν κάτι είναι ροζ πρέπει να παίζουν με αυτό μόνο κορίτσια και αυτό θα πρέπει να σταματήσει. Επιπλέον καθηγητής από το ίδιο Πανεπιστήμιο αναφέρει ότι αυτή η κίνηση με το αγοράκι στη διαφήμιση και το να παίζουν και τα αγόρια με κούκλες θα έχει θετικά αποτελέσματα στο μεγάλωμα των αγοριών τα οποία θα μάθουν να έχουν κάτι υπό την φροντίδα τους και δε θα φοβούνται μελλοντικά να αλλάξουν πάνες για παράδειγμα.
Φυσικά στον αντίποδα υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις από γονείς οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το κάθε φύλο πρέπει να παίζει με τα ανάλογα παιχνίδια.
Δείτε το διαφημιστικό σποτ…