Πολλά περίμενε η Rosie Mercado, μοντέλο στο επάγγελμα, καταφέρνοντας να χάσει 90 κιλά: να κινείται καλύτερα, να είναι πιο ενεργητική, να δει τη ζωή αλλιώς. Αυτό που δεν περίμενε ήταν να αποκτήσει σφοδρούς επικριτές στα social media.
Η Mercado, plus-size μοντέλο και το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της εταιρείας Igigi που κάποτε ζύγιζε 180 κιλά, ενημέρωνε τους followers της σχετικά με την προσπάθειά της να χάσει βάρος, ανέβαζε φωτογραφίες που έδειχναν τη μεταμόρφωσή της και γράφοντας ποστ με θετικά μηνύματα. Ως επί το πλείστον, οι θαυμαστές και οι φίλοι της Mercado ανταποκρίθηκαν θετικά.
Ωστόσο αφότου η Igigi δημοσίευσε άρθρο της New York Post aγια το ταξίδι της Mercado για να «αγαπήσει τον εαυτό της» ( #lovingherself) στο Facebook, άρχισαν τα αρνητικά σχόλια για την 35χρονη.
«Είναι ενδιαφέρον που πολλά μοντέλα μεγάλων μεγεθών δεν διαφημίζουν την απώλεια βάρους τους, ενώ εσύ ακολουθείς αυτούς που το κάνουν», της έγραφε κάποιος. «Δεν μπορείς να διαχωρίσεις τη διαφήμιση του εαυτού σου από τη διαφήμιση της απώλειας βάρους αν υποστηρίζεις αυτό το άρθρο», σημείωσε κάποιος άλλος.
Η Mercado απάντησε στους επικριτές της μέσω των social media αρχικά ανεβάζοντας ένα βίντεο και στη συνέχεια με μηνύματα μέσω Instagram.