Στο συμπέρασμα ότι και τα βρέφη καταλήγουν σε λογικά συμπεράσματα κατέληξαν αμερικανοί επιστήμονες, οι οποίοι τους έδειξαν βίντεο με τις εξής σκηνές: τέσσερα αντικείμενα διαφορετικών σχημάτων και χρωμάτων να αναπηδούν μέσα σε ένα δοχείο, στη συνέχεια το δοχείο να καλύπτεται για ένα λεπτό και ένα από τα αντικείμενα να αφαιρείται από αυτό.
Τρεις παράγοντες άλλαξαν στα βίντεο: η ποικιλία των αντικειμένων, το πόσο κοντά βρίσκονταν στο στόμιο του δοχείου καθώς και η διάρκεια του χρόνου που το δοχείο ήταν κρυμμένο.
Στις σκηνές που το δοχείο ήταν καλυμμένο για 0,04 δευτερόλεπτα, τα βρέφη έδειχναν έκπληκτα όταν το αντικείμενο που βρισκόταν μακριά από το στόμιο έπεφτε από το δοχείο.
Στις σκηνές όπου το δοχείο ήταν καλυμμένο για περισσότερο χρόνο (δύο δευτερόλεπτα) τα βρέφη έδειχναν έκπληκτα όταν το μοναδικό μπλε, μεταξύ κόκκινων, αντικείμενο έπεφτε από το δοχείο.
Οι συγγραφείς της έκθεσης, από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης, κατέληξαν στο ότι όσο περισσότερο παρακολουθούσε ένα βρέφος το βίντεο τόσο πιο έκπληκτο ήταν για το περιεχόμενό του.
Σύμφωνα με τους συγγραφείς η νοημοσύνη είναι η ικανότητα να χρησιμοποιεί κάποιος παλαιότερες εμπειρίες για να καταλήξει σε αόριστα συμπεράσματα από νέες καταστάσεις. Τα βρέφη είναι ικανά να κατανοήσουν ότι ένα αντικείμενο δεν μπορεί απλώς να εξαφανιστεί και ότι ένα αντικείμενο δεν μπορεί να καλύψει μία μεγάλη απόσταση μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα.