Ένας άνδρας από το Μέριλαντ των ΗΠΑ κατηγορεί ένα ντόπιο κατάστημα drive-thru για ρατσισμό, αφού έλαβε την παραγγελία, με το όνομα του στην απόδειξη που παρέλαβε να αναφέρεται ως: «Monkeys».
Ο Marquise Vanzego πέρασε από το αυτοκίνητο στο LaPlata στις 23 Αυγούστου και παρήγγειλε κοτόπουλο, πατάτες και ένα παγωμένο τσάι/ποτό λεμονάδας, είπε στο TODAY.
Όταν ένας υπάλληλος φώναξε την παραγγελία ως «μαϊμούδες» αντί για Marquise, ο Vanzego, ο οποίος είναι μαύρος, σοκαρίστηκε, καθώς αντιλήφθηκε ότι πρόκειται για τον ίδιο.
«Η καρδιά σου νιώθει αυτό το μικρό τσίμπημα μέσα της, έτσι ένιωθα», είπε στο TODAY.
«Αρχίζεις να σκέφτεσαι όλα τα άλλα περιστατικά που μπορεί να έχουν συμβεί και για τα οποία ακούσατε στις ειδήσεις με φυλετικό περιεχόμενο», είπε.
Ο Vanzego μίλησε με τον εν ενεργεία διευθυντή, ο οποίος του ζήτησε συγγνώμη και προσφέρθηκε να επιστρέψει τα χρήματα της παραγγελίας του.
«Θα γράψω μια επιστολή στην εταιρεία σχετικά με αυτό, αυτό είναι πολύ προσβλητικό», είπε ο Vanzego στον διευθυντή σε ένα βίντεο της συνομιλίας που μοιράστηκε στο Instagram.
Μοιράστηκε επίσης ένα βίντεο από τη στιγμή που μπήκε μέσα στο κατάστημα για να αντιμετωπίσει τον υπάλληλο, αλλά ο διευθυντής του αρνήθηκε την ευκαιρία να μιλήσει μαζί του.
Σύμφωνα με την nypost ορισμένοι σχολιαστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ισχυρίστηκαν ότι το σύστημα ενδοεπικοινωνίας του drive-thru έφταιγε για το προσβλητικό λάθος εκτύπωσης, αν και ο Vanzego είπε ότι έκανε την παραγγελία του απευθείας σε έναν «νεαρό λευκό άνδρα» που στεκόταν έξω από το κατάστημα και έπαιρνε παραγγελίες.
Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, John Flatley, είπε αργότερα στον Vanzego ότι δεν μπορεί να απολύσει τον υπάλληλο επειδή ήταν κάτω των 18 ετών.
Ο Vanzego ανέφερε επίσης ότι ο υπάλληλος είχε γράψει το όνομα που ακούστηκε.
«Αυτό το Chick-fil-A είναι ανεξάρτητο franchise. Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου ζήτησε συγγνώμη από τον επισκέπτη», ανέφερε το τμήμα μάρκετινγκ της Chick-fil-A για το περιστατικό.
«Ωστόσο, αυτή η εμπειρία δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας και είναι απαράδεκτη», συμπλήρωσε.
Ο Vanzego είπε ότι ελπίζει ο εν λόγω υπάλληλος να γίνει πιο «κοινωνικά ευαισθητοποιημένος» μετά το περιστατικό.
«Πιστεύω ότι πρέπει να λογοδοτήσει για ό,τι έχει κάνει», είπε ο Vanzego.