Το μοντέλο Neverfull του οίκου Louis Vuitton, εκτός από το πιο δημοφιλές του οίκου, είναι και ένα από τα δημοφιλέστερα σχέδια σε επώνυμες τσάντες γενικά, κατέχοντας επί πολλά χρόνια τη νο1 θέση στις πωλήσεις παγκοσμίως. Και δικαιολογημένα καθώς συνδυάζει άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, είναι διαχρονικό και χωράει τα πάντα (όπως άλλωστε υπονοεί και το όνομά του.)
Η iconic τσάντα του οίκου Louis Vuitton είναι best seller και αγαπιέται πολύ από τις γυναίκες εδώ και 17 χρόνια, με τον διάσημο οίκο να προχωρά στο επαναλανσάρισμά της φρεσκάροντας την εικόνα της. Η πρακτική και κομψή αυτή τσάντα στη νέα της εκδοχή παρουσιάζεται ως πλήρως αναστρέψιμη.
Η Neverfull Inside Out κυκλοφόρησε στις 20 Σεπτεμβρίου 2024 και δεν έχασε την αναγνωρίσιμη μορφή της, ωστόσο απέκτησε την ιδιότητα να μπορεί να φορεθεί με δύο τρόπους: τον κλασικό, αλλά και γυρίζοντας το μέσα έξω, όπου η εσωτερική μεριά γίνεται εξωτερική και καθιστά ορατή τη μοναδική τσέπη της.
Έτσι, η Neverfull γίνεται ακόμη πιο λειτουργική και πολυμορφική, αφού ουσιαστικά είναι δύο τσάντες σε μία. Διαθέτει προσαρμοσμένη, ανθεκτική επένδυση που επιτρέπει οποιαδήποτε χρήση. Στο μεγαλύτερο μέγεθός της (καθώς το σχέδιο διατίθεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη) υπάρχουν πρόσθετοι γάντζοι που της επιτρέπουν να μετατραπεί σε hobo bag, όπως και ένα ευέλικτο λουρί για διαφορετικές επιλογές μεταφοράς.
Στο εξωτερικό βλέπουμε το κλασικό Monogram μοτίβο του οίκου και στο εσωτερικό γυαλιστερό δέρμα σε τόνους του μαύρου και του καφέ. Διατίθεται επίσης μια πλήρης έκδοση από ύφασμα που συνδυάζει βαμμένο καμβά με επένδυση υφάσματος σε τρεις ζωντανές αποχρώσεις: Saffron, Red και Rose Pondichéry (βαθύ ροζ). Παράλληλα, ένα εποχιακό, αναβαθμισμένο μέγεθος GM του Neverfull Inside Out με ταξιδιωτικά μπαλώματα θα κάνει το ντεμπούτο του ως μέρος της επόμενης συλλογής, Flight Mode.
Το μικρότερο Neverfull Inside Out BB item ορίζεται από μια εσωτερική τσέπη με φερμουάρ που γίνεται μια χαρακτηριστική εξωτερική λεπτομέρεια. Συμπαγές και κομψό, αναστρέφεται σε δέρμα σε διάφορα χρώματα όπως μαύρο, Dark Fango (χακί) και Rose Pondichéry. Με ένα νέο, αφαιρούμενο λουρί Monogram, αυτό το μέγεθος είναι ιδανικό για έναν ώμο ή ως cross body bag.
To πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου είναι η Sophie Turner, που η προσωπικότητά της ταιριάζει με τη ζωντάνια και τη λειτουργικότητα της αναγεννημένης Neverfull που τόσο πολύ θέλουμε να ξανα-αποκτήσουμε.