Πρώτα ακούγεται κλάμα μωρού. Η νέα μητέρα ανάβει το φως, προσπαθεί να καθησυχάσει το νεογέννητό της, παλεύοντας να σηκωθεί από το κρεβάτι. Φοράει τα ειδικά «εσώρουχα» τα οποία δίνονται μετά τη γέννα, ένα εσώρουχο σαν δίχτυ και ειδικές σερβιέτες, για να αντιμετωπίσει την αιμορραγία.
Κάνει κάτι απλό και συνηθισμένο για εκατομμύρια ανθρώπους, πάει στην τουαλέτα. Διαδικασία που μπορεί να είναι επώδυνη μετά τη γέννα. Και κάνει όλα τα προβλεπόμενα βήματα, όλα με κόπο. Τα πλάνα είναι από διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom, η οποία διαθέτει προϊόντα υγιεινής για τη νέα μητέρα. «Η ανάρρωση μετά τη γέννα δεν χρειάζεται να είναι τόσο δύσκολη» λέει η λεζάντα στο τέλος.
Πρόκειται για τη διαφήμιση που το ABC δεν επέτρεψε να προβληθεί στην τρίωρη τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ 2020, όπως γράφει η New Tork Post.
Η επικεφαλής της εταιρείας Chelsea Hirschhorn εξέφρασε την έκπληξή της που το σποτ θεωρήθηκε ακατάλληλο για να προβληθεί στην τηλεόραση.
«Μας εξέπληξε όταν πληροφορηθήκαμε ότι η γυναικεία υγιεινή εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με τα όπλα, τα πυρομαχικά, τη γύμνια με σεξουαλικά χαρακτηριστικά, τη θρησκεία και την πολιτική» τόνισε, αναφερόμενη στις οδηγίες που εφαρμόζει η Ακαδημία αναφορικά με την προβολή διαφημίσεων στη διάρκεια της απονομής των κινηματογραφικών βραβείων. «Με εξέπληξε πως σήμερα, σε αυτές τις εποχές, οποιοσδήποτε στην Ακαδημία ή το ABC έκρινε πως η γυναικεία υγιεινή είναι ανάλογη με άλλες πιο προσβλητικές κατηγορίες διαφήμισης».
Η New York Post απευθύνθηκε και στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου και στο ABC για κάποιο σχόλιο αλλά κανένα από τα δύο δεν έκανε κάποια τοποθέτηση.