Μια νέα διαφημιστική εκστρατεία του οργάνου «UN Women» του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), χρησιμοποίησε τη μηχανή αναζήτησης της Google για να αποκαλύψει τις εκτάσεις που έχει πάρει ο σεξισμός μέσα στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στις 9 Μαρτίου του 2013 (στις 8 Μαρτίου γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας), οι αναζητήσεις αποκαλύπτουν τα στερεότυπα που εξακολουθούν να υπάρχουν αναφορικά με τις γυναίκες και τα δικαιώματά τους.
Όταν κανείς πληκτρολογούσε τις λέξεις «οι γυναίκες δε μπορούν…» στο πλαίσιο αναζήτησης, η μηχανή της Google πρότεινε τις εξής εκδοχές για να συνεχιστεί η πρόταση: «…να οδηγήσουν», «…να γίνουν ιερείς», «…να χαίρουν της εμπιστοσύνης σου» και «…να μιλήσουν στην εκκλησία».
Όταν πληκτρολογούσε στο πλαίσιο αναζήτησης τη φράση «οι γυναίκες δε θα έπρεπε…» τα προτεινόμενα αποτελέσματα έλεγαν: «…να έχουν δικαιώματα», «…να ψηφίζουν», «…να εργάζονται» και «…να κάνουν μποξ».
Οι υπεύθυνοι της εκστρατείας (Memac Ogilvy & Mather Dubai) τοποθέτησαν τα αποτελέσματα αυτά επάνω από τα στόματα γυναικών, σαν να… «τους κόβουν τη μιλιά».
«Όταν είδαμε τα αποτελέσματα αυτά στη μηχανή αναζήτησης σοκαριστήκαμε και αποφασίσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό» ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Ogilvy & Mather’s, Christopher Hunt.