Η P&G, Παγκόσμιος Συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων έως το 2020, και η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από κορυφαία προϊόντα όπως Ariel, Gillette, Fairy, Always, Pantene και Pampers, υποδέχθηκε πρόσφατα τις Μαμάδες και τις Οικογένειες των αθλητών που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012, στο «Σπίτι της P&G» στο Λονδίνο.

Το «Σπίτι της P&G» έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες με στόχο να παρέχει σε όλες τις Μαμάδες και τις Οικογένειες των αθλητών ένα χώρο χαλάρωσης και ηρεμίας και ένα σημείο συνάντησης όσο τα παιδιά τους θα αγωνίζονται.

Ο κ. Robert McDonald, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της P&G, δήλωσε: «Μέσα από τα προϊόντα της P&G θα υποστηρίξουμε περισσότερους από 150 αθλητές στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ως εταιρεία, η P&G θα στηρίξει και θα τιμήσει το πρόσωπο που βρίσκεται πίσω από κάθε αθλητή – τη μαμά του. Η κίνηση αυτή έρχεται ως φυσική συνέχεια για εμάς μιας και για περισσότερα από 175 χρόνια προσπαθούμε να κάνουμε πιο εύκολη την καθημερινή ζωή των μαμάδων και των οικογενειών τους. Είναι το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα στην ιστορία της εταιρείας».

«Στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Βανκούβερ 2010 καταλάβαμε πως οι μαμάδες και οι οικογένειες των αθλητών από όλο τον κόσμο, δεν είχαν ένα χώρο που να μπορούν να χαλαρώσουν και να βρεθούν με τους αγαπημένους τους», συνέχισε ο κ. Marc Pritchard, Global Brand Building Officer της P&G, «Το «Σπίτι της P&G» στο Λονδίνο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις μαμάδες και τις οικογένειες των αθλητών όλες τις ανέσεις που έχουν και στο σπίτι τους. Επιπρόσθετα, στο Σπίτι διατίθενται υπηρεσίες ομορφιάς και περιποίησης από Cover Girl και Olay, παιδότοπος από τα Pampers όπως και υπηρεσίες καθαρισμού ρούχων από Ariel. Ακόμη, στο «Σπίτι της P&G» προσφέρονται χώροι όπου μπορούν να παρακολουθούν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, δωρεάν γεύματα και πρόσβαση στο διαδίκτυο για να μπορούν να επικοινωνούν με τους αγαπημένους τους».

Η P&G είναι ο πρώτος Συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων που προσφέρει ένα «Σπίτι» στις μαμάδες και στις οικογένειες των αθλητών που έρχονται από όλο τον κόσμο. Εκτιμάται πως κατά τη διάρκεια των Αγώνων περισσότερες από 10.000 μαμάδες και οικογένειες θα απολαύσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της P&G στο «Σπίτι της P&G».

Ο κ. Jacques Rogge, Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, δήλωσε: «Η P&G πραγματοποιεί μία μοναδική και σημαντική προσφορά στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς δημιουργεί ένα φιλικό χώρο για όλες τις οικογένειες των αθλητών του κόσμου στον οποίο μπορούν να βρίσκονται και να περνούν χρόνο μαζί. Οι αθλητές θα είναι ήσυχοι γνωρίζοντας πως οι οικογένειες τους βρίσκονται στο «Σπίτι της P&G» απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας, και με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο εύκολο να συγκεντρωθούν στην καλύτερη απόδοση στο αγώνισμα τους».

Η P&G γιόρτασε τα εγκαίνια σε εκδήλωση στην οποία ήταν παρούσες οι Μαμάδες μερικών από τους πλέον γνωστούς αθλητές παγκοσμίως. Στους παρευρισκόμενους συμπεριλαμβάνονται οι μαμάδες των κορυφαίων αθλητών, Ryan Lochte, Lin Dan, Sir Chris Hoy αλλά και η μητέρα του Περικλή Ιακωβάκη.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι Μαμάδες απόλαυσαν, αποκλειστικά για αυτές, συναυλία της Βρετανίδας τραγουδίστριας και μαμάς, Rebecca Ferguson, γνωστής από την τηλεοπτική σειρά του Ηνωμένου Βασιλείου, The X Factor.

Η Rebecca Ferguson σχολίασε σχετικά: «Είναι μεγάλη μου τιμή που λαμβάνω ενεργά μέρος στην υποδοχή αυτών των υπέροχων μαμάδων από όλο τον κόσμο, που έχουν καταβάλλει τόσα πολλά για να μεγαλώσουν έναν αθλητή. Ως μαμά και εγώ, εμπνέομαι από τις συγκινητικές ιστορίες και εύχομαι σε όλους τους αθλητές που αγωνίζονται στο Λονδίνο, όπως και στις μητέρες τους να έχουν μία υπέροχη εμπειρία ζωής».

Η κα. Ελένη Ιακωβάκη, μαμά του Περικλή Ιακωβάκη, δήλωσε: «Ευχαριστώ την P&G που με βοήθησε να έρθω στο Λονδίνο και να απολαύσω από κοντά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μπορώ να υποστηρίξω καλύτερα το γιο μου όπως και οι άλλες μαμάδες μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά τους όταν αυτά αγωνίζονται. Ανυπομονώ να δω από κοντά το παιδί μου και ευελπιστώ στο καλύτερο αποτέλεσμα».

Για να τιμήσει τις μαμάδες των αθλητών που λαμβάνουν μέρος στους Αγώνες, η P&G δημιούργησε μία σειρά βίντεο που εξιστορούν, μέσα από τα μάτια της μαμάς, πως Μεγαλώνει ένας Αθλητής των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το πρόγραμμα «Σ’ ευχαριστώ, Μαμά» υποστηρίζεται από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και μέσω προωθητικών ενεργειών εντός καταστημάτων λιανικής πώλησης. Ξεκίνησε τον Απρίλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2012. Από την πώληση των κορυφαίων προϊόντα της P&G, διαθέσιμα σε περισσότερα από 4 εκατ. καταστήματα στον κόσμο και επανασχεδιασμένα με τα χρώματα των Ολυμπιακών Αγώνων, η P&G θα συγκεντρώσει $5 εκατ. για την στήριξη προγραμμάτων άθλησης για νέους.

Ο κ. Pritchard ολοκλήρωσε λέγοντας: «Ελπίζουμε πως έχουμε δημιουργήσει ένα παγκόσμιο κίνημα για να ευχαριστήσουμε όχι μόνο τις μαμάδες των αθλητών αλλά και όλες τις μαμάδες του κόσμου που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να πετύχουν τα όνειρά τους».