Αυτές οι συμβουλές επικοινωνίας για γυναίκες στο χώρο εργασίας θα σας βοηθήσει να επιλύσετε ζητήματα με τους συναδέλφους σας, να προχωρήσετε επαγγελματικά, και να αισθάνεστε άνετα, όπως μια γυναίκα καριέρας, μια γυναίκα επιχειρηματίας ή μια γυναίκα με ηγετική θέση.

1. Παίξτε με κλειστά χαρτιά.
Στο όνομα της ισότητας, οι γυναίκες συχνά σκέφτονται ότι πρέπει να μοιράζονται ό, τι γνωρίζουν για ένα θέμα ή κάθε πληροφορία που μπορεί να έχει δοθεί σε αυτές για ένα έργο, μια προμήθεια, κλπ.. Τίποτα δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Η γνώση είναι δύναμη και υπάρχουν φορές που όταν κρατάτε όλη τη γνώση ή ένα μέρος της μόνο για τον εαυτό σας είναι το καλύτερο που έχετε να κάνετε για την σταδιοδρομία σας. Δαγκώστε την γλώσσα σας όταν μπαίνετε στον πειρασμό να μοιραστείτε πληροφορίες, είτε έχει να κάνει με κουτσομπολιό σχετικά με το αφεντικό σας είτε με πληροφορίες σχετικά με κάποιο καινούριο πελάτη. Αν θέλετε να πετύχετε στην εργασία σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η επικοινωνίας της επιχείρησής σας είναι προσεκτικά ελεγμένη.

2. Αποκτήστε ένα μακροπρόθεσμο όραμα για την καριέρα σας.
Όποια κι αν είναι η δουλειά σας είναι αυτή τη στιγμή, όποια κι αν είναι η θέση σας, σκεφτείτε για το πού θέλετε να είστε σε πέντε χρόνια. Ένα κοινό πρόβλημα για γυναίκες που έχουν ηγετικές θέσεις είναι ότι αναλαμβάνουν ευθύνες και έργα τέτοια που ταιριάζουν με τη θέση στην οποία βρίσκονται τώρα – αλλά αυτό δεν τους δίνει προώθηση στην καριέρα τους ούτε τις προετοιμάζει για μεγαλύτερες ευθύνες. Αποκτώντας όραμα θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τόσο τους προσωπικούς όσο και τους επαγγελματικούς σας στόχους.

3. Μην ακούτε τους αρνητές. Οι περισσότεροι από μας έχουμε ανθρώπους γύρω μας, οι οποίοι είτε έχουν πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο και τον περνούν επεμβαίνοντας στις ζωές μας ή δεν αισθάνονται καλά για τον εαυτό τους και κάνουν τα πάντα για να μας φέρουν στο δικό τους επίπεδο. Να θυμάστε ότι η επιτυχία σας δεν εξαρτάται από την καλή θέληση των άλλων ανθρώπων. Βρείτε τους ανθρώπους που σας υποστηρίζουν ως γυναίκα με ηγετικές και διοικητικές ικανότητες και θέλουν πραγματικά να σας δουν να πετύχετε.

5. Μάθετε να εκφράζετε τις ανάγκες σας με σαφήνεια, αντικειμενικότητα και με σεβασμό.
Παραμένοντας συντονισμένες σε άλλους, αλλά χωρίς να υπολογίζονται οι δικές σας ανάγκες δεν είναι ηγεσία. «Στον πραγματικό κόσμο, υπάρχει ένα δούναι και λαβείν που μπορεί να απαιτήσει την επίλυση προβλημάτων, να εξασφαλίσει ότι θα ακουστούν οι ανάγκες του καθενός και (πιθανώς) ότι θα εκπληρωθούν. Ακόμα κι αν δεν είστε μια γυναίκα σε ηγετική θέση, η σωστή επικοινωνία με τους συναδέλφους σας θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε μια ισχυρή καριέρα.

6. Να είστε άνετες με τα χρήματα. Οι γυναίκες και τα χρήματα δεν έχουν πάντα μια άνετη σχέση. Είναι συχνά τεταμένη, ασταθής, και γεμάτη συναισθηματική φόρτιση. Αντί να φοβάστε να μιλήσετε για χρήματα – ένα κοινό πρόβλημα για τις γυναίκες σε ηγετικές θέσεις – μάθετε τα βασικά για το τι είναι κέρδος, επένδυση, και κατώτατο όριο. Αν είστε επιχειρηματίας, παρακολουθείστε κάποια σεμινάρια διαχείρισης, μάρκετινγκ και λογιστικών για να βελτιώσετε το επίπεδο των οικονομικών γνώσεών σας.

7. Να είστε άνετες όταν ζητάτε να πληρωθείτε αυτό που αξίζετε.
Αν η σκέψη να αυξήσετε την προμήθειά σας ή τις τιμές σας – ή να διαπραγματευθείτε μια αύξηση ή υψηλότερο μισθό σε μια νέα θέση εργασίας – σε κάνει να ζαλίζεστε, δεν είστε οι μόνες. Οι γυναίκες θέλουν να νοιώθουν ευχάριστες και αυτό καθιστά τη διαπραγμάτευση για την αμοιβή τους κοινό πρόβλημα γιατί διστάζουν να απαιτήσουν σαν αμοιβή αυτό που πραγματικά αξίζουν. Αλλά, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για σας τις εργαζόμενες γυναίκες να αξιολογείτε αντικειμενικά την αξία σας στην αγορά και να χρεώνετε τους πελάτες σας αναλόγως.

Πηγή:noikokyra.gr