Για να γιορτάσει τα τριάντα χρόνια από τη δημιουργία του αγαπημένου παιχνιδιού, η Google πήγε το εορταστικό της logo ένα βήμα παραπέρα, αλλάζοντας το design της οθόνης του Pacman έτσι ώστε να διακρίνεται το όνομά της στα εμπόδια και το «σπίτι» των φαντασμάτων, και σχεδιάζοντάς το έτσι ώστε οι επισκέπτες της να μπορούν να παίξουν κανονικά PacMan στο logo της.
Τα στατιστικά στοιχεία που αποτυπώνουν πόσοι άνθρωποι έπαιξαν και για πόση ώρα συγκέντρωσε η εταιρεία Rescue Time, η οποία αναπτύσσει λογισμικό που μετρά τον χρόνο των υπαλλήλων σε μεγάλες εταιρείες και τις σελίδες που επισκέπτονται.
Σύμφωνα με την εταιρεία, μια συνηθισμένη μέρα οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν 22 αναζητήσεις στο Google, καθεμιά εκ των οποίων διαρκεί 11 δευτερόλεπτα. Ο Pac Man στη σελίδα ανέβασε αυτόν τον χρόνο σε 36 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από 11.000 χρήστες του software της Rescue Time.
Αν ανάγουμε αυτό το νούμερο στους 504 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες που επισκέπτονται καθημερινά την αρχική σελίδα της Google, θα δούμε ότι αντιστοιχεί σε μία αύξηση της τάξης των 4,8 εκατομμυρίων ωρών.
Σε όρους δολαρίων, αν υποθέσουμε ότι οι υπάλληλοι μιας εταιρείας πληρώνονται 25 δολάρια (περίπου 20 ευρώ) οι ώρες αυτές μεταφράζονται σε 120 εκατομμύρια δολάρια (περί τα 97,5 εκατομμύρια ευρώ) χαμένης παραγωγικότητας.