Μια νεαρή γυναίκα από την Αυστραλία έπαθε το σοκ της ζωής της, αφού φέρεται να ανακάλυψε έναν νεκρό βάτραχο μέσα σε μια σακούλα σπανάκι που αγόρασε από το σούπερ μάρκετ. Η Simone Baker ανέβασε στο TikTok ένα βίντεο με το αηδιαστικό εύρημα, στο οποίο φαίνεται ένας νεκρός βάτραχος στην κορυφή του τηγανιού των ζυμαρικών με σπανάκι.
«Σούπερ μάρκετ οι άνθρωποι του φρέσκου φαγητού, κυριολεκτικά ένας φρέσκος βάτραχος μέσα στο σπανάκι μου», είπε. «Δεν μπορεί να γίνει πιο φρέσκο από αυτό».
Η Baker είπε ότι έμεινε «τραυματισμένη» από την έκπληξη με τον βάτραχο στο σπανάκι. «Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν τόσο ενθουσιασμένη για να φάω, μέχρι που είδα αυτό», είπε.
Σύμφωνα με το nypost.com, ένας σχολιαστής σημείωσε ότι ο βάτραχος είχε ήδη ανακατευτεί με σάλτσα, υποδηλώνοντας ότι η Baker είχε δει τον βάτραχο στο τηγάνι πριν τραβήξει το βίντεο. Επιπλέον, δεν υπάρχουν πλάνα του βατράχου μέσα στη σακούλα με το σπανάκι.
Άλλοι σχολιαστές είδαν με χιούμορ τον προφανή κίνδυνο για την υγεία. «Αυτό θα ήταν μια λιχουδιά στη Γαλλία», είπε ένας Tiktokker. «Μπορείτε να μου δώσετε τη συνταγή; Έχω ήδη τον βάτραχο», δήλωσε ένας άλλος.
Η απάντηση του σούπερ μάρκετ
Μια εκπρόσωπος του σούπερ μάρκετ δήλωσε ότι ο κολοσσός των σούπερ μάρκετ διερεύνησε το περιστατικό με τον προμηθευτή και την Baker. «Ο προμηθευτής μας διεξήγαγε πολυάριθμες αξιολογήσεις ποιότητας σε αυτή την παρτίδα φύλλων σπανακιού και δεν εντόπισε ξένα αντικείμενα καθ’ όλη τη διάρκεια της επεξεργασίας, οπότε φαίνεται ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό», δήλωσε η εταιρεία.
«Συνεργαζόμαστε με διάφορους παραγωγούς σπανακιού στην Αυστραλία, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την ασφάλεια των τροφίμων και έχουμε αυστηρές διαδικασίες για τη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων μας. Για τις σακούλες με το σπανάκι μας, αυτό περιλαμβάνει το πλύσιμο των φύλλων και διάφορους ποιοτικούς ελέγχους, όπως ελέγχους με ακτίνες Χ για ξένα υλικά, πριν συσκευαστούν και σταλούν στα καταστήματά μας. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όλα τα σχόλια των πελατών και κατανοούμε ότι αυτό πρέπει να ήταν μια ανεπιθύμητη έκπληξη για τον συγκεκριμένο πελάτη, ιδίως με τα σχόλια στο διαδίκτυο για το πόσο νόστιμο φαινόταν το γεύμα», ήταν η απάντησή τους.