Για δεύτερη φορά μέσα 20 ημέρες η προαθωνική χερσόνησος παρουσίασε τις ειδικές τουριστικές της δυνατότητες στη βουλγαρική αγορά, συμμετέχοντας (σε αυτήν την περίπτωση) στη διεθνή τουριστική έκθεση Holidays & Spa και πραγματοποιώντας περαιτέρω προσπάθεια προώθησης ειδικών μορφών τουρισμού στη γειτονική χώρα.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στις 12, 13 και 14 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο Inter Expo Center της Σόφιας και συγκέντρωσε βούλγαρους επαγγελματίες, αλλά και δυνητικούς επισκέπτες. Ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, ως συνεκθέτης του τουριστικού οργανισμού Meli Tours, για μία ακόμη φορά πρωτοτύπησε στον τρόπο της επικοινωνιακής πολιτικής που ακολούθησε, επιτυγχάνοντας τους στόχους του εγχειρήματος.
Η θεματική προώθηση εστίασε καταρχάς στο πρόγραμμα με τίτλο «Μοναστηριακά Είδη και Κόσμημα», το οποίο εμφανίζεται για δεύτερη χρονιά στις ορθόδοξες χώρες της ανατολικής Ευρώπης και προβάλει τη μοναδική περιήγηση του επισκέπτη ανάμεσα στα βυζαντινά μνημεία της Ουρανούπολης και στα επιλεγμένα σημεία πώλησης μοναστηριακών ειδών στην πύλη του Αγίου Όρους.
Η ενδεικτική έκθεση εξάλλου μοναστηριακών ειδών στο χώρο προσέλκυσε στο περίπτερο εκατοντάδες βούλγαρους επισκέπτες, οι οποίοι ενημερώθηκαν εκ νέου για το εν λόγω πρόγραμμα, λαμβάνοντάς το παράλληλα σε έντυπη μορφή, συνοδεία εκπτωτικού κουπονιού. Το ίδιο πακέτο παραδόθηκε για μία ακόμη φορά σε εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, οι οποίοι μιλούν πλέον για σταθερή ζήτηση του προγράμματος-ειδικά σε περιόδους διακοπών Πάσχα.
Η δε προώθηση του γαστρονομικού φεστιβάλ Mount Athos Area KOUZINA 2015 πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτυακού διαγωνισμού, ηλεκτρονικών ξεναγήσεων και εφαρμογών από κινητά τηλέφωνα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον και προκαλώντας την καθολική συμμετοχή.
Δεδομένης της τουριστικής τάσης, που θέλει τους βούλγαρους επισκέπτες να είναι παρόντες σε κάθε ελληνική πρόσκληση ή τοπικό κάλεσμα, αλλά και να επιζητούν το καινοτόμο στις διακοπές τους, η προ του Άθω περιοχή Χαλκιδικής ανανεώνει συνεχώς τις προτάσεις της, δημιουργώντας πακέτα που συνάδουν με τα ζητούμενα της αγοράς και την πολιτισμική/τουριστική νοοτροπία των επισκεπτών. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζει τη ζήτηση, προασπίζει τον επαγγελματισμό των μελών της και εγγυάται την αέναη προσέλκυση ποιοτικών επισκεπτών, προερχόμενων από την ώριμη τουριστική αγορά της γειτονικής χώρας.