Μέρες «αθωνικού καλοκαιριού» έζησε το Λονδίνο κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού, World Travel Market, καθώς σειρά επαφών και εκδηλώσεων ενίσχυσαν τα εξαιρετικά αποτελέσματα της πολύχρονης επικοινωνιακής προσπάθειας του προ-αθωνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Συγκεκριμένα, η ανοδική τάση ως προς τη «βρετανική εισροή» επισκεπτών στο «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής, η επαναφορά της βρετανικής αγοράς στις προ-αθωνικές και αριστοτελικές περιοχές και τα συμβόλαια / συμφωνίες που υπογράφηκαν πέρυσι μεταξύ επιχειρήσεων – μελών του προ-αθωνικού Οργανισμού Τουρισμού με τρία βρετανικά γραφεία θεματικού τουρισμού, επισφραγίστηκαν και επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά τη διάρκεια της W.T.M., η οποία πραγματοποιήθηκε για μία ακόμη χρονιά στο εκθεσιακό κέντρο Excel του Λονδίνου από τις 3 μέχρι και τις 6 Νοεμβρίου.
Στελέχη του Οργανισμού και τοπικοί επιχειρηματίες παρουσίασαν αρχικά τον προορισμό σε ειδική εκδήλωση με τίτλο «Meet the Experts», την οποία διοργάνωσε το τουριστικό γραφείο Sunvil, που συνεργάζεται εδώ και χρόνια με καταλύματα της περιοχής και από φέτος επεκτείνει τις δραστηριότητες του. Τόσο η εκθεσιακή συμμετοχή, όσο και η επαγγελματική οπτικο-ακουστική παρουσίαση άφησαν στο καταναλωτικό κοινό τις καλύτερες εντυπώσεις.
Από την άλλη πλευρά οι προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις, που πραγματοποιήθηκαν στο εκθεσιακό κέντρο Excel, έδωσαν υπόσχεση για ανάπτυξη νέων συνεργασιών και «κλείδωσαν» τη διοργάνωση ενός ακόμη ταξιδιού εξοικείωσης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Μαΐου και θα επικεντρωθεί στις τοπικές εναλλακτικές δραστηριότητες.
Ιδιαίτερες ήταν οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με εκπροσώπους διαδικτυακών πλατφορμών πώλησης, δεδομένης της πρόθεσης του Οργανισμού να δημιουργήσει άμεσα δίαυλο συνεργασίας.
Εκπρόσωποι Τύπου εξάλλου έλαβαν στοιχεία και ειδικά επεξεργασμένο πληροφοριακό υλικό, ενώ παραχωρήθηκαν συνεντεύξεις, αναφορικά με το Mount Athos Area KOUZINA 2015, το οποίο προβάλλεται εδώ και τρία χρόνια στη βρετανική αγορά, δημιουργώντας προϋποθέσεις ποιοτικής προσέλκυσης επισκεπτών. Την επόμενη Άνοιξη εξάλλου συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί το πρώτο ταξίδι εξοικείωσης, στο οποίο θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι από τα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα και επιρροή θεματικά blogs της βρετανικής αγοράς.
Με ολοκληρωμένη πλέον τη βάση δεδομένων του 2014, ο Οργανισμός συνεχίζει την προωθητική του δραστηριότητα στη βρετανική αγορά, στοχεύοντας το 2015 :
- στην εφαρμογή συγκεκριμένης πολιτικής προώθησης και πώλησης, βασισμένης σε διαδικτυακές τεχνικές
- στη στοχευμένη παρουσίαση, την επόμενη Άνοιξη, στο Λονδίνο συγκεκριμένων τουριστικών δραστηριοτήτων, που αναδεικνύουν μία προς μία τις παγκόσμιες μοναδικότητες της περιοχής.