Διακεκριμένοι ευρωπαίοι Bloggers ταξίδεψαν για 4 ημέρες, σε 120 προορισμούς στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της επίσημης διοργάνωσης «Blog-Trotters» της Marketing Greece, που στόχο έχει την αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος, την πλούσια παράδοση και ομορφιά της ελληνικής γης, στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή!
Στη διάρκεια του 4ημέρου, η Αθήνα γέμισε φλας και ο ενθουσιασμός των Γερμανών και Βρετανών Bloggers -με καθοριστικό ρόλο στη διεθνή σκηνή των social media- αποτυπώθηκε σε εκατοντάδες αναρτήσεις μέσω των προβεβλημένων εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.
Στην πρώτη διοργάνωση του «Blog-Trotters», που πραγματοποίησε η Marketing Greece στο διάστημα 30 Μαΐου έως 2 Ιουνίου, η χώρα μας είχε την τιμητική της για το μοναδικό «ελληνικό καλοκαίρι» που προσφέρει στους ταξιδιώτες της, μέσα από πρωτότυπες και δημιουργικές δραστηριότητες, ειδικά σχεδιασμένες για τους φιλοξενούμενους συμμετέχοντες.
Γεύσεις Ελλάδας, μοναδικές εικόνες μιας χώρας που λατρεύει το καλοκαίρι, το ευ ζην και τις τέχνες έγιναν αμέτρητα posts, selfies, tweets και pins, σε ένα ψηφιακό λεύκωμα που ταξιδεύει σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ανάμεσα στο γκρουπ του «Βlog-Trotters» παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, η Becki Enright, βραβευμένη στα British Travel Press Awards 2013 ως η Καλύτερη Ταξιδιωτική Blogger της χρονιάς, ο Christian Graham, συν-ιδρυτής του Instagrammers London, καθώς και οι Γερμανοί ψηφιακοί νομάδες Sebastian Canaves και Conni Biesalski.
Στην πρώτη μέρα της διοργάνωσης, η εναρκτήρια εκδήλωση περιελάμβανε την παρουσίαση της πρωτοποριακής διαδικτυακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας της Marketing Greece (www.discovergreece.com), το οποίο έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τα πλέον σύγχρονα και καινοτόμα πρωτόκολλα της διεθνούς σκηνής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας.
Οι Bloggers περιηγήθηκαν, μέσω του Discovergreece.com, σε περισσότερους από 120 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι παρουσιάζονται με σύγχρονο τρόπο σε πέντε γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά και Ρώσικα. Ενώ, επιλεγμένες startups ελληνικές επιχειρήσεις απ’ τον τομέα του τουρισμού «έδειξαν» το νέο, συναρπαστικό πρόσωπο της Ελλάδας, μέσα από το εξειδικευμένο σεμινάριο του «Blog-Trotters», ανταλλάσσοντας ιδέες, σκέψεις και εμπειρίες.
Νέες ταξιδιωτικές εταιρείες που ειδικεύονται στο θεματικό τουρισμό και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ξεναγήσεις με ειδικό περιεχόμενο στην Αθήνα, διακοπές με σκάφος κ.α., έδειξαν την «επόμενη μέρα» του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Στη συνέχεια, στο ξενοδοχείο Grecotel Pallas Athena, παρουσιάστηκε το έργο των νέων καλλιτεχνών, της τέχνης του δρόμου. Οι συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να πάρουν την τέχνη στα χέρια τους και να δημιουργήσουν σε ένα ομαδικό έργο, απολαμβάνοντας μετέπειτα γεύσεις από τοπικές σπεσιαλιτέ σε αγαπημένα στέκια της πόλης, με παραδοσιακές και γαστριμαργικές αλχημείες.
Η «Αθηναϊκή Ριβιέρα» έγινε αντικείμενο θαυμασμού των Bloggers και τα γαλάζια νερά της Βάρκιζας, στο Yabanaki, χάρισαν το καλοκαίρι ακόμα και στις βορειότερες γωνιές του χάρτη.
Κάθε εμπειρία των Bloggers αποτυπώνονταν στο διαδικτυακό κόσμο, με εκατοντάδες αναρτήσεις, που δεν γνωρίζει σύνορα, κάνοντας την Ελλάδα επίκεντρο στα social media, βάζοντας «φωτιά» στο Twitter του Discover Greece με κυρίαρχο hashtag το #blogtrottersGr.
Μετά την πρώτη επιτυχία του «Blog-Trotters», η Marketing Greece έχει κάθε λόγο να καθιερώσει τη διοργάνωση ως ετήσιο θεσμό, δίνοντας την ευκαιρία στην Ελλάδα να γίνει η αγαπημένη των bloggers παγκοσμίως.