Με υψηλά διψήφια ποσοστά κινείται φέτος η αύξηση των κρατήσεων Αυστριακών τουριστών προς την Ελλάδα με τη Ρόδο να βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους.
Σε μεγάλη εκδήλωση προβολής της Ρόδου που διοργανώθηκε στο κέντρο της Βιέννης, από τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) και τον μεγάλο ταξιδιωτικό οργανισμό «Thomas Cook- Neckermann», στην οποία παραβρέθηκαν 150 εκπρόσωποι αυστριακών τουριστικών γραφείων, παρουσιάστηκαν οι πολύμορφες προσφορές της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού, επισημάνθηκε από πολλούς προσκεκλημένους πως το γεγονός ότι η Ρόδος εξακολουθεί να κρατά τα «σκήπτρα» στις κρατήσεις, οφείλεται στη συνεχή παρουσία της, με ενέργειες προώθησης του τουριστικού της προϊόντος στην αυστριακή αγορά τουρισμού.
Πιστή σε αυτή την παράδοση, η Ρόδος ξεκίνησε το 2014 μια σειρά δράσεων, σε συνεργασία με τον όμιλο Thomas Cook- Neckermann Αυστρίας, με τον οποίο συνεργάζεται ήδη εδώ και οκτώ χρόνια, που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην προσέλκυση περισσοτέρων νέων στο νησί, δράσεων οι οποίες θα διαρκέσουν τρεις μήνες.
Στο πλαίσιο αυτό ο ταξιδιωτικός οργανισμός απέστειλε ενημερωτικό υλικό, ειδικά για τη Ρόδο, σε 1.900 πράκτορες ταξιδιωτικών γραφείων, ενώ στελέχη και συνεργάτες της θα επισκέπτονται τις επόμενες εβδομάδες για ενημέρωση 150 ταξιδιωτικά γραφεία.
Από τα μέσα Απριλίου θα προβάλλεται διαφημιστικό σποτ της Ρόδου, που θα συνοδεύεται από σχετικές προσφορές του ταξιδιωτικού οργανισμού για το νησί, σε 50 επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία της αλυσίδας Ruefa Reisen, που βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία, όπως στάσεις τραμ κ.α., ενώ σε λεωφορεία γραμμής στη Βιέννη θα υπάρχει διαφήμιση με μοτίβα της Ρόδου που θα κυκλοφορούν για δυο μήνες.