Οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν ένα πολύ θετικό μήνυμα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη συνεχή προσπάθεια διαρκούς και δυναμικής υποστήριξής του, σε μια πολύ αρνητική και κρίσιμη στιγμή για την οικονομία και τον κλάδο.
Για μια ακόμη χρονιά με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι υποψήφιο αεροδρόμιο στην τελική φάση των «Routes Airport Marketing Awards Europe 2013» – και μάλιστα με έναν από τους υψηλότερους αριθμούς ψήφων από τις αεροπορικές εταιρείες πανευρωπαϊκά – για την καλύτερη πολιτική, σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων οικονομικών κινήτρων και υποστήριξης.
Το γεγονός ότι το σύνολο των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών έδωσε για ακόμη μία φορά την «ψήφο εμπιστοσύνης» του στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι μια σημαντική αναγνώριση της ενισχυμένης υποστήριξης και άμεσης ανταπόκρισης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στις σημερινές συνθήκες, με την επιπλέον παροχή στοχευμένων κινήτρων προς τις εταιρείες, που ουσιαστικά αντιστοιχούν σε μείωση έως 30% των χρεώσεων του αεροδρομίου.
Η τελική αξιολόγηση των αεροδρομίων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων τους στο χώρο του Aviation Marketing, θα πραγματοποιηθεί από ομάδα ειδικών του κλάδου και αεροπορικών εταιρειών, στις αρχές Μαΐου στη Βουδαπέστη στο πλαίσιο του Συνεδρίου Ανάπτυξης Αερογραμμών Routes Europe 2013.
Για την ιδιαίτερα θετική αξιολόγηση της προσπάθειας του αεροδρομίου, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η επί σειρά ετών καταξίωση του αεροδρομίου μας ως προτύπου στο χώρο του αεροδρομιακού μάρκετινγκ – με 11 συνεχόμενα βραβεία σε 8 χρόνια, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο – αντικατοπτρίζει τη διαχρονική και επιτυχημένη συνεργασία του αεροδρομίου με τους βασικούς συνεργάτες μας. Ευχαριστούμε θερμά τις αεροπορικές εταιρείες για την αναγνώριση αυτή, η οποία αποτελεί για εμάς σημαντικό κίνητρο για να συνεχίσουμε και να ενισχύσουμε περαιτέρω τις ενέργειές μας, συμμετέχοντας, με ουσιαστικά και στοχευμένα μέτρα, τόσο στο επιχειρηματικό ρίσκο όσο και στην αναπτυξιακή δραστηριότητά τους.»