Η Lufthansa ολοκλήρωσε πρόσφατα τις εργασίες πλήρους ανακαίνισης της Business Lounge στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών σηματοδοτώντας έτσι για μία ακόμη φορά τον σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική ανάπτυξης του κορυφαίου γερμανικού αερομεταφορέα.

Ήδη, από τα τέλη Δεκεμβρίου 2016, η ολοκαίνουρια Lufthansa Business Lounge στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ξεκίνησε να υποδέχεται πάλι τους Έλληνες και ξένους επιβάτες προσφέροντας ένα σύγχρονο περιβάλλον διακριτικής πολυτέλειας που αποπνέει άρωμα Ελλάδας και χαρακτηρίζεται από τη ζεστασιά της ελληνικής φιλοξενίας.

Ο χώρος ανακαινίστηκε σύμφωνα με τις σχεδιαστικές προδιαγραφές και την αισθητική της Lufthansa. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοκληρώθηκε με επιτυχία το έργο ανακαίνισης της Lufthansa Business Lounge στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Η lounge της Lufthansa εδώ άνοιξε τις πύλες της πριν 15 χρόνια – με την έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου – και μέχρι σήμερα παραμένουμε η μοναδική ξένη αεροπορική εταιρεία που προσφέρει δική της lounge στο ΑΙΑ.

lufthansa1

Συνεχίζοντας τις επενδύσεις μας στην ελληνική αγορά, είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε φέτος τον πλήρως ανακαινισμένο χώρο μας που συνδυάζει τα υψηλά πρότυπα υπηρεσιών του Ομίλου Lufthansa με την ελληνική κουλτούρα και την αυθεντική ελληνική φιλοξενία», σημείωσε ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, γενικός διευθυντής Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο του ομίλου Lufthansa.

Η Business Lounge της Lufthansa στο αεροδρόμιο της Αθήνας αποτελείται από δύο ζώνες συνολικής δυναμικότητας 67 ατόμων (καθήμενους). Για ηρεμία και χαλάρωση, οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν την πιο ήσυχη ζώνη που διαθέτει whiskey bar, αναπαυτικές πολυθρόνες, καθώς και θέσεις κατάλληλες για εργασία για εκείνους που επιθυμούν να διεκπεραιώσουν επαγγελματικές υποθέσεις στη διάρκεια της αναμονής τους.

Εναλλακτικά, η ζώνη Bistrot είναι ιδανική για όσους ταξιδιώτες επιθυμούν να γευματίσουν ή να απολαύσουν ένα από τα πολλά γευστικά επιδόρπια του πλούσιου μπουφέ.

Ένα θερμό καλωσόρισμα από το προσωπικό υποδοχής της lounge περιμένει τους επισκέπτες κατά την είσοδο τους στον χώρο.

Η διακόσμηση της νέας Lufthansa Business Lounge ακολουθεί φυσικές, γήινες αποχρώσεις σε απαλούς τόνους που σε συνδυασμό με τον μελετημένο φωτισμό προκαλούν μία αίσθηση χαλάρωσης, ηρεμίας και αρμονίας.

Τα έπιπλα είναι της εταιρείας Rolf Benz και ξεχωρίζουν για τον κομψό, σύγχρονο σχεδιασμό τους. Στη ζώνη Bistrot δεσπόζει μια εντυπωσιακή ταπετσαρία τοίχου με θέμα από την ελληνική φύση που είναι κατασκευασμένη από ειδικό υλικό, ώστε να απορροφά τον θόρυβο.

lufthansa3

Η lounge διαθέτει WiFi, USB θύρες φόρτισης και κοινούς φορτιστές πρίζας, δύο μεγάλες οθόνες τηλεόρασης και σταντ με μεγάλη ποικιλία ελληνικών, γερμανικών και διεθνών εφημερίδων και περιοδικών για τους επισκέπτες που επιθυμούν να ενημερώνονται για τις πιο πρόσφατες ειδήσεις.

«Με γνώμονα την άψογη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας, η Business Lounge της Lufthansa επανασχεδιάστηκε με ελληνικό μεράκι και με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια. Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου σε όλο το προσωπικό της lounge που εργάστηκε με δημιουργικότητα για να πετύχουμε αυτό το όμορφο αποτέλεσμα.

Πέρα όμως από τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μια ταξιδιωτική εμπειρία δεν μπορεί να είναι ολοκληρωμένη αν δεν περιλαμβάνει και την ανάλογη γευστική απόλαυση. Γι’ αυτό προσκαλούμε τους επισκέπτες μας να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν την Ελληνική γαστρονομία», σημειώνει ο Helmuth Schabel, Station Manager Ελλάδας για τον όμιλο Lufthansa.

Το μενού του μπουφέ προσφέρεται σε συνεργασία με τα catering «Ως δια μαγείας» και Newrest. Περιλαμβάνει εκλεπτυσμένες ελληνικές γεύσεις – κρύα και ζεστά πιάτα- και παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα.

lufthansa2

Ελαιόλαδο, θαλασσινό αλάτι και μέλι από την Πελοπόννησο, της σειράς προϊόντων Navarino Icons, εκλεκτές μαρμελάδες από τα Mastiha Shop, βιολογικά προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας των Οικοτεχνιών Παπαγιαννίδη, ελληνικό γιαούρτι και φυσικοί χυμοί «Χίος» είναι λίγα μόνο από τα εκλεκτά τοπικά προϊόντα που αναδεικνύουν τον γαστρονομικό πλούτο της Ελλάδας στη Business Lounge της Lufthansa.

Οι γευστικές προτάσεις πλαισιώνονται τόσο από την πλούσια λίστα ελληνικών κρασιών – που περιλαμβάνει τα βραβευμένα κρασιά των οινοποιείων Παπαγιαννάκου- όσο και από μία μεγάλη ποικιλία ποτών (αλκοολούχων και μη), με πλήθος επιλογών από 16 εκλεκτές ετικέτες ουίσκι μέχρι γερμανική μπύρα draught.

Προσφέρονται επίσης διάσημα ελληνικά ποτά, όπως το ΜΕΤΑΧΑ Private Reserve, το παραδασιακό λικέρ μαστίχας Χίου «HOMERICON», ελληνικό τσίπουρο και ούζο.

Τακτικά διοργανώνονται wine tasting events με στόχο την προβολή των Ελλήνων οινοπαραγωγών. Επιπλέον, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ της εταιρείας Cortese, τσάι και σοκολάτα της εταιρείας Dallmayr και μια μεγάλη ποικιλία δροσιστικών ροφημάτων (με την παραδοσιακή βυσσινάδα να συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις).

lufthansa4

Για την καλοκαιρινή περίοδο (από 26 Μαρτίου) η Lufthansa Business Lounge θα λειτουργεί καθημερινά από τις 04.30 έως τις 20.30.

Πρόσβαση στη lounge μπορούν να έχουν όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με πτήση Lufthansa/Star Alliance και ανήκουν τουλάχιστον σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Eπιβάτες Business Class
  • Κάτοχοι κάρτας HΟΝ
  • Κάτοχοι κάρτας Senator
  • Κάτοχοι κάρτας Frequent Traveler
  • Επιβάτες Star Alliance Gold