Θετικό είναι το πρόσημο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στη Ρόδο το διάστημα από την 1η Μαρτίου έως και τις 20 Αυγούστου, παρά τις φωτιές του Ιουλίου που έπληξαν το νησί, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα, Τρίτη (22/8) η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Ειδικότερα, 9% πάνω από το 2019 κινήθηκαν οι διεθνείς αφίξεις και 1% πάνω ακόμα και σε σχέση με τη χρονιά ρεκόρ του 2022, το διάστημα από τον Μάρτιο, όταν εκκίνησαν οι απευθείας διεθνείς πτήσεις έως και τις 20 Αυγούστου. Επισημαίνεται ότι σε αυτή την σύγκριση, δεν συμπεριλαμβάνονται οι επιβάτες του εξωτερικού που φτάνουν στο νησί μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» καθώς και οι επιβάτες που προσεγγίζουν το νησί μέσω του ακτοπλοϊκού δικτύου, που θα ανέβαζαν περαιτέρω το ποσοστό αύξησης (1%).
Υπογραμμίζεται ακόμα, αναφέρει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι το αρνητικό ισοζύγιο στις OnLine κρατήσεις, απόρροια των δασικών πυρκαγιών της Ρόδου, διήρκησε όλο κι όλο 6 ημέρες, από 23 έως 29 Ιουλίου, καθώς από τις 29 Ιουλίου, ήδη, το ισοζύγιο γύρισε θετικό και από τις 4 Αυγούστου, η Ρόδος ξεπέρασε σε όγκο on line κρατήσεων και το προ της πυρκαγιάς επίπεδο.
Αντιστοίχως ταχύτατα υπήρξαν και τα αντανακλαστικά για την άμεση προώθηση του νησιού διεθνώς ως ενός μοναδικά ελκυστικού και ασφαλούς προορισμού, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο, σε συνεργασία και συντονισμό με την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, την Υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη και την Υφυπουργό Έλενα Ράπτη και με τον ΕΟΤ και τον Γενικό Γραμματέα, Δημήτρη Φραγκάκη, που βρέθηκαν μάλιστα για τον σκοπό αυτό στη Ρόδο.
Το πρόγραμμα πρωτοβουλιών που σχεδιάστηκαν και τέθηκαν άμεσα σε εφαρμογή κινείται σε 5 άξονες δράσεων:
- Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου από όλες τις κύριες αγορές της Ευρώπης,
- επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators,
- ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες διαφήμισης της Περιφέρειας που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού,
- επεξεργασία νέου σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου και
- ειδική διεθνής καμπάνια για τη Ρόδο με τίτλο «Rhodes, What you love is here».