«H AEGEAN δημιουργεί συστηματικά και για περισσότερα από 20 χρόνια τουριστική κίνηση από και προς τη Γαλλία. Έχει μεταφέρει περισσότερα από 10 εκατομμύρια επιβάτες μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αυξάνει τη δραστηριότητά της κάθε χρόνο» τόνισε ο CEO του ομίλου της Aegean Airlines Δημήτρης Γερογιάννης απευθύνοντας χαιρετισμό στο 12ο Συνέδριο της Selectour, του μεγαλύτερου δικτύου ταξιδιωτικών πρακτορείων της Γαλλίας, που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Παράλληλα τόνισε πως η Aegean «συνεργάζεται με τον ΕΟΤ και δημιουργεί διαρκώς συνέργειες με τους φορείς της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα αλλά και τη Γαλλία, όπως η Selectour, για να αναδειχτεί η ελκυστικότητα ακόμη περισσότερων ελληνικών προορισμών και για όλο το χρόνο. Πρωτίστως, όμως προσφέρει μια αναβαθμισμένη και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Μια ταξιδιωτική εμπειρία «φιλοξενίας», αντίστοιχη του πολιτισμού μας και της κουλτούρας φιλοξενίας της χώρας και των ανθρώπων της».
«Συναντιόμαστε με διαχρονικούς εταίρους»
Πρόσθεσε μάλιστα ότι με αφορμή το συνέδριο «συναντιόμαστε με διαχρονικούς εταίρους της Aegean με τους οποίους έχουμε δουλέψει από κοινού και διαχρονικά για τη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γαλλία. Επιχειρηματίες και στελέχη, του τουριστικού κλάδου της Γαλλίας που διαθέτουν βαθιά γνώση της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας του, αλλά και ειλικρινή αγάπη και σεβασμό για τον πελάτη και τη χώρα μας, με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Δηλαδή, την επιμονή στην ποιότητα, την προσήλωση στις ανάγκες του επιβάτη και τη διαρκή προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Μια εμπειρία, που υπερβαίνει κατά πολύ την παροχή απλώς μιας καλής εξυπηρέτησης και φιλοδοξεί να προσφέρει στον επιβάτη την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας.
Στην πραγματικότητα, η «Filoxenia» όπως την αποκαλούμε, συνοψίζει και τη νέα ολοκληρωμένη φιλοσοφία εξυπηρέτησης, που εφαρμόζουμε τους τελευταίους μήνες στις καμπίνες των αεροσκαφών μας, με τα πληρώματα και τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής να είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της».
Η μικρή start up των 2 αεροσκαφών εξελίχθηκε σε εταιρεία με στόλο 68 αεροπλάνων
Συμπλήρωσε επίσης πως «με τη Selectour διατηρούμε μια μακροχρόνια συνεργασία. Και μέσα από τη συνεργασία μας έχουμε κάνει το ταξίδι εύκολο, άνετο και αξέχαστο, για σχεδόν 10 εκατομμύρια επισκέπτες από και προς τη Γαλλία και την Ελλάδα. Όλοι μαζί συντελέσαμε στη δημιουργία μιας ισχυρής και συνεχώς αυξανόμενης κίνησης μεταξύ των δύο χωρών, που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των δραστηριοτήτων όλων μας. Μια αυξανόμενη κίνηση η οποία αποτυπώνεται, αλλά και συμβάλει, στην ανοδική πορεία της επιβατικής κίνησης της Aegean, αλλά και της συνολικής πορείας της εταιρείας η οποία ξεκίνησε το 1999 ως μια μικρή, startup ελληνική αεροπορική εταιρεία με μόλις 2 αεροσκάφη και σήμερα, διαθέτει έναν στόλο 68 αεροσκαφών, 19 εκ των οποίων είναι ολοκαίνουργια Airbus 320 και 321 neo, ο στόλος των οποίων μέχρι το 2026 θα έχει αυξηθεί στα 46 συνολικά. Με τον τρόπο αυτό θα έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε όχι μόνο μια αξέχαστη, αλλά και μια πιο βιώσιμη ταξιδιωτική εμπειρία στους επιβάτες μας.
Κατά τον κ. Γερογιάννη «αυτό το καλοκαίρι στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, τόσο για εμάς στην AEGEAN, όσο και για τον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Μετά από δύο εξαιρετικά δύσκολα χρόνια και μετά από πολλαπλές προκλήσεις, καταφέραμε να έχουμε με επιτυχία ισχυρή κερδοφορία και πράγματι ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα για τον κλάδο μας. Προσφέραμε περισσότερες από 15 εκατομμύρια θέσεις και αναμένουμε να κλείσουμε φέτος με περίπου 12,3 ή 12,5 εκατομμύρια επιβάτες. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε, ήδη, σχεδόν ανακτήσει τα επίπεδα του 2019 και κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία και σιγουριά για μια νέα χρονιά, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που εξακολουθούν να επικρατούν, λόγω της ενεργειακής κρίσης και των πληθωριστικών πιέσεων στην Ευρώπη.
Η Aegean αυξάνει συνεχώς την παρουσία της στη γαλλική αγορά, που ξεκίνησε πριν από περίπου 20 και πλέον χρόνια. Τότε, πραγματοποιούσαμε σχεδόν 10 δρομολόγια στη Γαλλία, μεταφέροντας μόνο μερικές χιλιάδες επιβάτες και μέσα από μια συνεχή και συνεπή επένδυση στη γαλλική αγορά φτάσαμε το 2022 να έχουμε δημιουργήσει ένα δίκτυο, που συνδέει μεγάλες γαλλικές πόλεις με δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και προσφέρει στον ελληνικό τουρισμό σχεδόν τα ένα εκατομμύριο θέσεις».
Ισχυρή παρουσία στη Γαλλία και το 2023
Εξίσου ισχυρή, όπως είπε, «σχεδιάζουμε να είναι η παρουσία μας στη γαλλική αγορά και το ερχόμενο καλοκαίρι του 2023. Με 17 απευθείας δρομολόγια σε 9 προορισμούς της Γαλλίας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο σχεδιάζουμε να διευκολύνουμε και να ενισχύσουμε την έντονη ζήτηση που καταγράφηκε από τη Γαλλική αγορά το καλοκαίρι που μας πέρασε, αλλά και φαίνεται να προδιαγράφεται και για το επόμενο καλοκαίρι. Αλλά, η δέσμευσή μας δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην επένδυσή μας σε ένα ισχυρό και διευρυμένο δίκτυο, για το επόμενο έτος.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε για να προσφέρουμε στους επιβάτες μας μια μοναδική και αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Τα τελευταία χρόνια δουλέψαμε σκληρά, αξιοποιώντας το διάστημα της πανδημίας, για να μπορέσουμε τώρα -αλλά και στο μέλλον- να προσφέρουμε μια ακόμα καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία στους επιβάτες μας.
Ξεκινήσαμε τη νέα μας υπηρεσία WiFi on board και είμαστε η πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία, που έφερε το internet στις πτήσεις της.
Ανοίξαμε δύο εντυπωσιακά νέα lounge σε Αθήνα (extra Σένγκεν) και Θεσσαλονίκη και σύντομα θα είναι ξανά ανοιχτό το ανακαινισμένο lounge, για τους επιβάτες μας στον χώρο εντός Σένγκεν στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Επαναφέραμε το πλήρες σέρβις με ζεστά γεύματα φαγητού στις πτήσεις μας, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες μας και ακολουθώντας, παράλληλα, μια πιο βιώσιμη προσέγγιση στα υλικά συσκευασίας και σερβιρίσματος που χρησιμοποιούμε. Η φιλοξενία είναι, άλλωστε, μέρος του DNA μας ως Έλληνες, είναι κομμάτι της κουλτούρας της Aegean, είναι ένας ακόμα τρόπος να κάνουμε τους επισκέπτες μας να νιώθουν ευπρόσδεκτοι στο σπίτι μας, στο αεροσκάφος μας.
Αναπτύξαμε μια πλήρως λειτουργική πλατφόρμα το «The AEGEAN Hub», που καλύπτει όλους τους τομείς της καθημερινής μας εμπορικής δραστηριότητας, σχεδιασμένη αποκλειστικά για τους συνεργάτες μας της ταξιδιωτικής αγοράς με σκοπό να εξελίξουμε, αλλά και να διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη συνεργασία μεταξύ των ταξιδιωτικών γραφείων και της AEGEAN, από ένα μόνο σημείο.
Τέλος, ξεκινήσαμε το πρώτο και μοναδικό στην Ελλάδα πρόγραμμα συστηματικής χρήσης βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, SAF, για όλες τις πτήσεις που αναχωρούν από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ως μέρος της δέσμευσής μας για περισσότερο πράσινες πτήσεις. Ανυπομονούμε όλοι για τη νέα χρονιά και εργαζόμαστε εντατικά για να δώσουμε τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες από τη Γαλλική αγορά να αποκτήσουν μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στην Ελλάδα, μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία με την Aegean».