Φανταστείτε να επιβιβάζεστε σε ένα αεροπλάνο και να μπαίνετε σε μια ιδιωτική κρεβατοκάμαρα που μοιάζει με «κουκούλι», εξοπλισμένη με κρεβάτι king-size και ένα μπάνιο με το μεγαλύτερο ντους βροχής και μασάζ που έχει κατασκευαστεί ποτέ σε αεροσκάφος -το οποίο μπορεί να ενωθεί με τους χώρους ύπνου και να σχηματίσει ένα αυτόνομο καταφύγιο, παρέχοντας απόλυτη ιδιωτικότητα.
Η περιγραφή αφορά στο νέο design της Lufthansa Technik για το BBJ 777-9 -την έκδοση ιδιωτικού τζετ του νέου αεροσκάφους ευρείας ατράκτου της Boeing, του 777X.
Με την ονομασία CelestialSTAR, ο σχεδιασμός εκμεταλλεύεται πλήρως την εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα του αεροσκάφους, η οποία προσφέρει 343 τετραγωνικά μέτρα χώρου και συνδυάζεται με την ικανότητα του αεροσκάφους να παραμένει στον αέρα για 22 ώρες -πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να συνδέσει οποιαδήποτε δύο πόλεις στον κόσμο χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, σύμφωνα με την Boeing και όσα αναφέρει το CNN Travel.
Αλλά ο συνδυασμός της τιμής του αεροπλάνου και του ειδικού design του εσωτερικού του χώρου να ξεπερνούν εύκολα το μισό δισεκατομμύριο δολάρια, αυτό θα είναι μια πολυτέλεια για πολύ λίγους. Η Lufthansa Technik, η οποία είναι ο βραχίονας μηχανικής και συντήρησης του αερομεταφορέα της γερμανικής εταιρείας, λέει ότι η ιδέα απευθύνεται κυρίως σε πελάτες από βασιλικές οικογένειες της Μέσης Ανατολής.
Πώς μοιάζει το εσωτερικό του νέου 777X της Boeing
Γι’ αυτό και ο σχεδιασμός ενσωματώνει παραδοσιακά μοτίβα και επιρροές από την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. «Είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα σε μια επαφή με τη Μέση Ανατολή και ένα πολύ μοντέρνο, κομψό design», λέει ο Hassan Gasim, διευθυντής πωλήσεων της Lufthansa Technik.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν έναν χώρο «εργασίας και ισορροπίας» δίπλα στην κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο, εξοπλισμένο με περιστρεφόμενα και συρόμενα καθίσματα.
Η μεγάλη τραπεζαρία, λέει η Lufthansa, λειτουργεί ως «majlis» -η παραδοσιακή αίθουσα συγκέντρωσης και συσκέψεων της Μέσης Ανατολής- και προσφέρει 11 μεμονωμένα καθίσματα και χαρακτηριστικά όπως οθόνες που μπορούν να αποσυρθούν πλήρως μέσα στο τραπέζι. Το δεύτερο μισό της καμπίνας διαθέτει έξι πολυτελείς σουίτες για τους επισκέπτες, ενώ υπάρχουν 32 επιπλέον θέσεις, που αντιστοιχούν σε θέσεις business class. Στο πίσω άκρο της ατράκτου υπάρχει ακόμη χώρος, παρόμοια με μια premium economy καμπίνα.
Το πολυαναμενόμενο 777X, το μεγαλύτερο δικινητήριο αεροσκάφος στον κόσμο, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2025, οπότε η ιδέα αυτή υπάρχει προς το παρόν μόνο στα χαρτιά. Σύμφωνα με τον Schrettl, η έκδοση business jet του 777X θα έχει μεγάλη ζήτηση στην περιοχή GCC, η οποία περιλαμβάνει το Μπαχρέιν, το Κουβέιτ, το Ομάν, το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Το κόστος για να εξοπλιστεί ένα αεροσκάφος με την καμπίνα CelestialSTAR θα είναι μεταξύ 130 και 160 εκατομμυρίων δολαρίων, συν την τιμή του ίδιου του αεροσκάφους, η οποία είναι περίπου 450 εκατομμύρια δολάρια.