Για να κλείσει κάποιος τη business class σε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού είναι είδος πολυτελείας, ωστόσο μπορεί να καταστεί χρήσιμη, σε περίπτωση που το ταξίδι διαρκέσει πάρα πολλές ώρες, όπως αν είναι υπερατλαντικό.
Η αρθρογράφος του Insider, Taylor Rains, μέσα σε ένα χρόνο χρησιμοποίησε έξι εταιρείες για επαγγελματικά ταξίδια στην Ασία και σε αναλυτικό της άρθρο περιέγραψε τις ανέσεις που παρέχει η κάθε μία.
Έτσι, ταξίδεψε με τις Air New Zealand, Condor, All Nippon Airways, Singapore Airlines, La Compagnie και Korean Air, οπότε τις βαθμολόγισε από την καλύτερη, στη χειρότερη.
Οι καμπίνες, τα πιο βολικά καθίσματα και ο καλύτερος ύπνος
Σύμφωνα με την Taylor Rains, καμία αεροπορική εταιρεία δεν έμοιαζε η μία με την άλλη, κάτι που φάνηκε στον τρόπο με τον οποίο είναι σχεδιασμένες οι καμπίνες. Στην κορυφή βρίσκονται οι ασιατικές All Nippon Airways και Korean Air, καθώς οι θέσεις είναι σχεδιασμένες σαν δωμάτια ξενοδοχείου, ώστε ο επιβάτης να έχει ιδιωτικότητα.
Ακολουθούν οι Air New Zealand, Singapore Airlines και Condor, οι οποίες χωρίσουν τις θέσεις με διαχωριστικά, ενώ τελευταία είναι η La Compagnie, καθώς με βάση την αρθρογράφο «μπορεί να κάθονται αντικριστά δύο ξένοι, χωρίς να μοιάζει με business class».
Στη συνέχεια, η Taylor Rains βαθμολόγησε τα καθίσματα, με τις ANA και Singapore Airlines να παίρνουν την πρωτιά, καθώς το κάθισμα μπορούσε να γίνει εύκολα κρεβάτι και χωρίς να χρειαστεί η παρέμβαση του προσωπικού, κάτι που δεν ισχύει για τις άλλες εταιρείες.
Επίσης, για τις δύο πρώτες εταιρείες, ο ύπνος μπορεί να γίνει σε διάφορες στάσεις, χωρίς ο επιβάτης να νιώθει άβολα ή πίεση σε κάποιο μέρος του σώματος του.
Ωστόσο, η αρθρογράφος ξεχώρισε την Korean Air, η οποία μπορεί να μην είχε τις πιο βολικές θέσεις, όπως το προσωπικό προσέφερε καθαρά σεντόνια και μαξιλάρια για έναν άνετο ύπνο.
Έπειτα, η Taylor Rains συνέκρινε τους αποθηκευτικούς χώρους που προσφέρει η κάθε εταιρεία και στις τελευταίες θέσεις, βρέθηκαν με διαφορά οι Air New Zealand, Condor και La Compagnie, αφού προσέφεραν μικρά μέρη, τα οποία δεν διέφεραν από μια κανονική θέση. Αντιθέτως, οι ασιατικές εταιρείες, είχαν τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει τίποτα πάνω στο κάθισμα.
Τα πράγματα όμως αλλάζουν σε ότι αφορά την τηλεόραση, καθώς οι Air New Zealand, Condor και La Compagnie είχαν ικανοποιητικές οθόνες, οι οποίες δεν κούραζαν τα μάτια. Οι All Nippon Airways και Singapore Airlines είχαν μεγάλες τηλεόρασεις, οι οποίες μπορούσαν να κουράσουν όμως από ένα σημείο και έπειτα, ενώ η Korean Air είχε τη μικρότερη τηλεόραση με διαφορά.
Εξυπηρέτηση και φαγητό
Η Taylor Rains έγραψε πως μπορεί οι μεγάλοι ασιατικοί αερομεταφορείς να είναι γνωστοί για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών, όμως δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει κάποια εταιρεία, αφού όλες ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες της και ποτέ δεν ένιωσε να της λείπει κάτι.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με το φαγητό, καθώς καμία εταιρεία δεν σέρβιρε κακό γεύμα. Όμως ξεχώρισε τους ασιατικούς αερομεταφορείς, επειδή σέρβιραν τόσο δυτικά προϊόντα, όσο και ασιατικά, χωρίς να υστερεί κάποιο σε ποιότητα, γεύση ή ποσότητα.
Επιπλέον, στο τέλος βαθμολόγησε και τις τουαλέτες, τονίζοντας ότι το προσωπικό σε όλες τις εταιρείες τις κρατούσε καθαρές, ενώ όλες ήταν άνετες και δεν υπήρχε διαφορά από μια τουαλέτα που δεν βρίσκεται σε αεροπλάνο.
Από την καλύτερη στη χειρότερη
Σύμφωνα με την Taylor Rains, την καλύτερη business class διαθέτει η All Nippon Airways, αφού διαθέτει ιδιωτικότητα, άψογο κρεβάτι, κουζίνα με τοπικά πιάτα και εξαίρετο προσωπικό.
Ακολουθούν οι Singapore Airlines και Korean Air, οι οποίες κερδίζουν σε μικρές λεπτομέρειες τις υπόλοιπες εταιρείες.
Στη τέταρτη θέση βάζει την Condor και στη πέμπτη την La Compagnie, τονίζοντας ότι υστερούν στον αποθηκευτικό χώρο και στον τρόπο με τον οποίο είναι φτιαγμένα τα καθίσματα, ειδικά αν κάποιος επιβάτης θέλει να κοιμηθεί.
Τελευταία, έρχεται η Air New Zealand, η οποία ακόμη «βρίσκει τα πατήματα της», σύμφωνα με την αρθρογράφο, καθώς μπορεί να διαθέτει όλες τις ανέσεις, όμως δεν διαθέτουν ακόμη την ποιότητα που χρειάζονται.