Όσο ο κόσμος ασχολείται με την πανδημία του κορονοϊού, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο αφαίρεσε ένα χαρακτηριστικό ασφαλείας που επέτρεπε στους χρήστες να μη μοιράζονται ευαίσθητες πληροφορίες στις διαφημιστικές.
Το χαρακτηριστικό απέτρεπε στο Twitter να έχει πρόσβαση σε μια σειρά από ευαίσθητες πληροφορίες, όπως τα αναγνωριστικά παρακολούθησης.
Ξαφνικά λοιπόν όλες αυτές οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους διαφημιστές και δεν έχεις επιλογή να μην είναι.
Το Twitter σχολίασε απλώς πως μοιράζεται πια τέτοιες πληροφορίες για να δείξει στις διαφημιστικές την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στις σελίδες του. Για να αποδείξει δηλαδή ότι οι χρήστες του βλέπουν πράγματι διαφημιστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδρούν μαζί του.
Οι διαφημιστές παίρνουν αυτό που πληρώνουν, μας λέει το Twitter, κι έτσι μπορεί να «συνεχίζει να λειτουργεί δωρεάν».
Η επιλογή «Share your data with Twitter’s business partners» είναι για την ώρα ακόμα διαθέσιμη εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία συνεχίζει να ελέγχει περισσότερο τα κοινωνικά μέσα…