Ένα ειδικό πρόγραμμα για «αποτυπώματα βίντεο» δημιουργεί ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba. Αφορά μία τεχνολογία που προσδίδει σε κάθε βίντεο μία μοναδική διαδικτυακή ταυτότητα, ώστε να αντιμετωπιστεί η πειρατεία στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα βίντεο διάρκειας κάποιων δευτερολέπτων ή ελάχιστων λεπτών έχουν εξελιχθεί σε έναν προσφιλή τρόπο διαφήμισης για τους πωλητές στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba (Taobao και Tmall).
Ωστόσο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η συχνότητα ανανέωσης των διαφόρων βίντεο και ο χρόνος που απαιτείται για την καταχώρησή τους, από 10 έως 30 ημέρες, αυξάνει τον κίνδυνος να χρησιμοποιηθούν από άλλους πωλητές.