Εκνευρισμό μπορεί να προκαλέσει σε χρήστες iPhone και iPad η τυχόν «επιβράδυνση» στη λειτουργία του Safari.
Ωστόσο, υπάρχει λύση στο πρόβλημα του «παγώματος» του πλοηγού που συχνά αναφέρεται από χρήστες του iOS 8.
Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
– Πηγαίνετε στα Settings στο iPhone ή στο iPad.
– Κάντε Tap στο Safari.
– Κάντε Tap στο Clear History and Website Data.
– Κάντε Tap στο Clear History and Data στο pop-up μενού που θα εμφανιστεί.
Μετά από τα παραπάνω βήματα εκκινείτε ξανά το Safari για να δείτε αν τα προβλήματα πλοήγησης διορθώθηκαν. Αν συνεχίζετε να έχετε θέμα ίσως χρειαστεί να απενεργοποιήσετε το JavaScript από τον πλοηγό σας.
– Κάντε Tap στο Advanced.
– Επιλέξτε την απενεργοποίηση της JavaScript επιλογής.
Πηγή: appleworldhellas.com