Στη μάχη κατά της ανεργίας ρίχνεται και το TikTok, θέλοντας να δείξει ότι μπορεί να είναι χρήσιμο και για σοβαρά ζητήματα της καθημερινότητας.

Συγκεκριμένα, ξεκίνησε πιλοτικά στις ΗΠΑ η δυνατότητα δημιουργίας βιογραφικού σε μορφή βίντεο.

Οι χρήστες πρέπει να κάνουν προς το παρόν αίτηση για να συμμετέχουν και μπορούν να αναζητήσουν θέσεις εργασίας ανεβάζοντας βιογραφικά σε μορφή video με το hashtag #TikTokResumes.

Αρκετές δεκάδες εταιρίες συμμετέχουν ήδη στην πιλοτική δοκιμή, μεταξύ των οποίων οι Target, Shopify και Chipotle.

https://www.tiktok.com/@mandapandie/video/6959016435842567430?is_copy_url=0&is_from_webapp=v1&sender_device=pc&sender_web_id=6914153444648781317

Το TikTok θεωρεί πως με αυτόν τον τρόπο «μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στην εμπειρία των χρηστών του TikTok, ενισχύοντας τη μοναδικότητα της πλατφόρμας ως εργαλείο για απασχόληση».

Το TikTok θα κάνει διαθέσιμη της κατάθεση video βιογραφικών μέχρι τις 31 Ιουλίου και έπειτα θα αξιολογήσει το πρόγραμμα για μία παγκόσμια διάθεση.