Λένε ότι το σωστό timing είναι το παν. Πόσο μάλλον όταν βρίσκεστε στη δουλειά σας και πρέπει να στείλετε ένα πολύ σημαντικό email. Είτε αυτό απευθύνεται στο αφεντικό ή τον διευθυντή σας, κάποιον πολύτιμο συνεργάτη ή πελάτη σας, ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο θεωρείτε σπουδαίο για τη δουλειά σας, ο σωστός χρόνος που θα στείλετε το email παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Ποια ώρα μέσα στην ημέρα πρέπει να στέλνετε τα σημαντικότερα email
Ανεξάρτητα, λοιπόν, από το πότε οι ίδιοι νιώθετε πιο παραγωγικοί μέσα στην ημέρα, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν οι βέλτιστοι χρόνοι για να δημιουργήσετε το τέλειο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με μια μελέτη της Grammarly, ενός διαδικτυακού εργαλείου επιμέλειας κειμένων.
Σύμφωνα με το Reader’s Digest, λοιπόν, μετά από έρευνα σε πάνω από ένα δισεκατομμύριο λέξεις που γράφτηκαν από χρήστες της εφαρμογής τους, η Grammarly διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι τείνουν να κάνουν τα λιγότερα γραμματικά και ορθογραφικά λάθη το χρονικό διάστημα μεταξύ 13.00 μ.μ. και 17.00 μ.μ.
Για τη μελέτη της, η Grammarly χώρισε τους χρήστες σε δύο κατηγορίες: τους πολύ πρωινούς τύπους που γράφουν μεταξύ 4 π.μ. και 8 π.μ., και τους πιο βραδινούς που συνηθίζουν να γράφουν μεταξύ 10 μ.μ. και 2 π.μ. Στη συνέχεια οι ιθύνοντες της έρευνας ανέλυσαν γραμματικά το γραπτό περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, τα ιστολόγια και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και για τις δύο κατηγορίες χρηστών και οι πιο πρωινοί τύποι αποδείχτηκαν ότι έκαναν τα λιγότερα γραμματικά και ορθογραφικά λάθη.
Κατά την αποστολή των επαγγελματικών email, ωστόσο, και οι δύο κατηγορίες έκαναν λάθος στις λέξεις, με εκείνους που ανήκουν στη βραδινή κατηγορία να μπερδεύουν τις λέξεις κατά 66% περισσότερο απ’ ό,τι οι υπόλοιποι.
Πιο συγκεκριμένα αναφορικά με τα emails, εκείνοι που τα συνέτασσαν στο χρονικό διάστημα μεταξύ 13.00- 17.00 σημείωσαν τα λιγότερα λάθη, με τους πρωινούς τύπους να κάνουν λάθος σε περίπου 13,8 λέξεις/ 100 και τους βραδινούς σε 17 λέξεις/ 100. Με τα επαγγελματικά emails να έχουν πιο επίσημο χαρακτήρα, παρατηρήθηκε, επίσης, ότι στα συγκεκριμένα τα λάθη ήταν αρκετά λιγότερα απ’ ό,τι στα γραφόμενα στα social media.