Εντυπωσιακή μεν η παρουσίαση της Sony στην E3, αλλά χωρίς να ασχοληθεί με το Vita. Είναι αλήθεια ότι παρά τη δεδομένη ποιότητά του, το φορητό της Sony πλανιέται στον gaming κόσμο χωρίς ταυτότητα – μέχρι που η Sony άνοιξε τις πόρτες της στους ανεξάρτητους δημιουργούς, δίνοντας μια πνοή ζωής στο μηχάνημα από εντελώς απρόσμενη κατεύθυνση.
Κι όπως φαίνεται, η τάση αυτή θα συνεχιστεί, αν κρίνουμε από τα λεγόμενα του Shuhei Yoshida, επικεφαλής των Sony Studios, στο Polygon. Όπως ανέφερε ο Yoshida, τα first-party παιχνίδια υψηλών προδιαγραφών θα περιοριστούν στο Vita, ενώ το βάρος θα πέσει στις μικρότερες ανεξάρτητες κυκλοφορίες. Ο λόγος; Διπλός, σύμφωνα με τη Sony.
Αφενός, όπως αναφέρει ο Yoshida, οι παίκτες έχουν υψηλές απαιτήσεις από τους first-party τίτλους, ειδικά όσον αφορά στα γραφικά, έναν τομέα που το Vita δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το PS4, ας πούμε το ίδιο συνέβη και με τη σχεδόν PS2 ποιότητα των παιχνιδιών του PSP, η οποία όμως δεν ήταν πια επιθυμητή όταν το κοινό γνώρισε το PS3.
Αφετέρου, οι μικρές, πιο συμπυκνωμένες εμπειρίες που προσφέρουν τα indie games ταιριάζουν καλύτερα σε μια φορητή πλατφόρμα όπως το Vita.
Ας μην ξεχνάμε, βέβαια, και το γεγονός ότι όπως και να έχει, οι πωλήσεις του Vita ποτέ δεν έφτασαν στα επιθυμητά επίπεδα ώστε να δικαιολογούν την επένδυση της ανάπτυξης μεγάλων first-party τίτλων, ενώ τα indie games προσφέρουν μια μεγάλη, έτοιμη και κυρίως, ανέξοδη γκάμα παιχνιδιών.
Πηγή: thegang.gr