Η Apple, με τη δημιουργία του iPad, έχει καταφέρει να ελέγξει, σύμφωνα με το Reuters τo 95% της παγκόσμιας αγοράς των υπολογιστών «tablet», σύμφωνα με στοιχεία του τριμήνου Ιουλίου-Σεπτεμβρίου που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Strategy Analytics (SA).
Παρότι ο ανταγωνισμός εντείνεται, καθώς οι κατασκευαστές κινητών συσκευών και υπολογιστών στρέφονται σε νέες κατηγορίες προϊόντων, τα οποία βρίσκονται κάπου ανάμεσα στα παραδοσιακά PC και τα smartphones, η επιτυχία του iPad παραμένει τεράστια.
Η παγκόσμια αγορά έχει αναπτυχθεί στα 4,4 εκατ. tablets το τρίτο τρίμηνο του έτους, έναντι 3,5 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο.