Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον Παγκόσμιο Ιστό, Facebook, φαίνεται πως σχεδιάζει να ανατρέψει την κυριαρχία της τηλεόρασης στο χώρο των διαφημίσεων.
Σύμφωνα με το Bloomberg, το κοινωνικό δίκτυο αναμένεται να τοποθετήσει στην ιστοσελίδα του διαφημιστικά σποτ (όπως αυτά της τηλεόρασης) για 2.5 εκατ. δολάρια την ημέρα!
Το κοινωνικό δίκτυο, το οποίο διαθέτει περίπου 1.15 δισ. χρήστες, αναμένεται να ξεκινήσει να προσφέρει σποτάκια 15 δευτερολέπτων στις διαφημιστικές στο τέλος του έτους.
Σημειώνεται ότι τη συγκεκριμένη στρατηγική ακολούθησαν πριν το Facebook οι μεγάλοι «εχθροί» του. Για παράδειγμα, η Google ήδη έχει ξεκινήσει να βάζει τέτοιου είδους διαφημίσεις πριν από την έναρξη των βίντεο στο YouTube, σε μία προσπάθεια να αυξήσει τα κέρδη της.
Πάντως σημειώνεται ότι ο ίδιος ο Zuckerberg έχει αναβάλει δύο φορές μέχρι σήμερα την έναρξη εισαγωγής διαφημίσεων, καθώς δεν ήταν σίγουρος για το αν αυτά τα σποτάκια θα ταλαιπωρούν τους χρήστες.
Ο ίδιος εξάλλου δηλώνει ότι δεν επιθυμεί οι διαφημίσεις να γίνουν εκνευριστικές και γι αυτό σκοπεύει να περιορίσει το πόσες φορές θα εμφανίζονται στον κάθε χρήστη αλλά. Το maximum θα είναι 3 διαφημίσεις τη μέρα για κάθε χρήστη και η ποιότητα τους HD.