Κι όμως, οι πελάτες της γνωστής εταιρίας στη Μασαχουσέτη και τις γειτονικές πολιτείες μπορούν να παραγγείλουν μια επίσκεψη κατ’ οίκον από εκπρόσωπο της Bose.
Ο λόγος; Τα ακουστικά QC35II που δεν δουλεύουν όπως τους είπε η μάρκα!
Πριν από λίγους μήνες λοιπόν κάποιοι ιδιοκτήτες των headphones Quiet Comfort 35 II παραπονέθηκαν μαζικά πως τα τελευταία updates είχαν ρίξει στα τάρταρα την αποτελεσματικότητα του συστήματος εξουδετέρωσης θορύβων (noise cancellation).
Η Bose απάντησε πως γνωρίζει για το πρόβλημα και εργάζεται για τη θεραπεία του, ζήτησε ωστόσο αργότερα από τον κόσμο της λίγη πρόσωπο με πρόσωπο βοήθεια.
Κι έτσι προγραμμάτισε μια σειρά από κατ’ οίκον επισκέψεις στα σπίτια του κοσμάκη ώστε να παρατηρήσει το πρόβλημα «σε ζωντανές συνθήκες», μιας και στα δικά της εργαστήρια όλα δούλευαν ρολόι…