Η ModiFace, η εταιρεία Επαυξημένης Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης που εξαγόρασε πρόσφατα η L’Oréal, μαζί με το Τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal ανακοίνωσαν το λανσάρισμα ενός ψηφιακού εργαλείου διαγνωστικού ελέγχου του δέρματος, βασισμένο σε 15ετή επιστημονική έρευνα για την γήρανση του δέρματος που διεξήχθη από τις ομάδες αξιολόγησης του Τμήματος Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal.
H νέα αυτή τεχνολογία βασίζεται σε έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η ModiFace και εξελίχθηκε χάρη στην εμπειρία που διαθέτει η L’Oréal στον τομέα της γήρανσης του δέρματος.
Ο αλγόριθμος έχει εφαρμοστεί σε 6.000 κλινικές εικόνες που έχουν προκύψει από τις αξιολογήσεις και τις γνωστικές μελέτες της L’Oréal, που διεξήχθησαν με βάση τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος. Δημιουργήθηκε έτσι ένα νέο μοντέλο βάσης δεδομένων με πάνω από 4.500 selfies γυναικών από 3 διαφορετικές εθνικότητες (Ασιάτισσες, Καυκάσιες και Αφροαμερικάνες) και 4 διαφορετικές συνθήκες φωτισμού.
Τα αποτελέσματα, τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με δερματολόγους, πέτυχαν υψηλό επίπεδο ακρίβειας στην αξιολόγηση του δέρματος.
Τα αποτελέσματα υψηλής ακρίβειας επιτευχθήκαν μέσω της ανάλυσης μιας σειράς διαφορετικών εκφράσεων προσώπου και φωτογραφιών που τραβήχτηκαν υπό διαφορετικές συνθήκες (φως, διαφορετική γωνία λήψης τηλεφώνου), παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές.
Οι Άτλαντές της L’Oréal είναι οι πρώτοι αναλυτικοί Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος, που περιέχουν οπτικά σημάδια γήρανσης για κάθε μια από τις διαφορετικές εθνικότητες. Μελέτες για τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος έχουν διεξαχθεί στη Γαλλία, την Κίνα, την Ιαπωνία, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες σε ένα σύνολο 4.000 γυναικών και ανδρών ηλικίας 20-80 ετών.
Οι Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος επιτρέπουν την αξιολόγηση ή την πρόβλεψη της γήρανσης του προσώπου και χρησιμοποιούνται σήμερα σε κλινικές αξιολογήσεις για καλλυντικά και δερματολογικές θεραπείες.
Η πρώτη εφαρμογή του νέου δερματικού διαγνωστικού ελέγχου της L’Oréal θα είναι με την Vichy SkinConsultAI που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 στον Καναδά και αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως στους ιστότοπους των μαρκών μέσα στο έτος.
Το SkinConsultAI θα παρέχει στις γυναίκες μια διαγνωστική εξατομικευμένη εμπειρία με 3 απλά βήματα:
- Ζητείται από τις γυναίκες να τραβήξουν ή να ανεβάσουν μια selfie στους ιστότοπους του προϊόντος.
- Η τεχνολογία ανιχνεύει επτά σημάδια γήρανσης: ρυτίδες κάτω από τα μάτια, έλλειψη σφριγιλότητας, έλλειψη ακτινοβολίας, μαύρα σημάδια, βαθιές ρυτίδες και πόροι. Τα σημάδια γήρανσης αναλύονται και οι γυναίκες ανακαλύπτουν την προσωποποιημένη εικόνα γήρανσης του δέρματός τους, τα δυνατά σημεία του δέρματός τους καθώς και τις προτεραιότητες με βάση τις οποίες πρέπει να δράσουν για να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
- Κάθε γυναίκα λαμβάνει ένα εξατομικευμένο καθημερινό πρόγραμμα εφαρμογής με προϊόντα που καλύπτουν τις ειδικές ανάγκες του προσώπου της.
Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Με την εξαγορά της ModiFace, ξεκινήσαμε μια δεύτερη φάση στη ψηφιακή επιτάχυνση της L’Oréal, εστιάζοντας στην επανεφεύρεση της εμπειρίας της ομορφιάς μέσα από τεχνολογίες όπως η αναγνώριση φωνής, η Επαυξημένη Πραγματικότητα και η Τεχνητή Νοημοσύνη.
Πιστεύουμε ότι οι νέες υπηρεσίες θα είναι οι νέες πύλες μέσω των οποίων ο κόσμος θα ανακαλύπτει τις μάρκες και τα προϊόντα μας.
Μετά την εικονική εφαρμογή μακιγιάζ, την εικονική εφαρμογή βαφής, τις online συμβουλές ομορφιάς που υποστηρίζονται από τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας., η L’Oréal και η ModiFace με περηφάνεια παρουσιάζουν το πρώτο εργαλείο ψηφιακού διαγνωστικού ελέγχου για την περιποίηση του δέρματος με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της επιστήμης».
Η Myriam Bekkar-Schneider, Vice General Manager Vichy ανέφερε: «Ως No 1 μάρκα στα φαρμακεία στην Ευρώπη, είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε το SkinConsultAI, μια πραγματική επιστημονική καινοτομία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους.
Για πρώτη φορά, αυτή η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να έχουν ένα προσωπικό εργαλείο διάγνωσης με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα τη γήρανση του δέρματός τους και να ανακαλύψουν μια εξατομικευμένη ρουτίνα καθημερινής περιποίησης του προσώπου τους».