Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα έσοδα και τα περιθώρια κέρδους της HTC το τελευταίο τρίμηνο του 2012 έχουν παρουσιάσει σημαντική πτώση.
Για το λόγο αυτό η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τη δημόσια εικόνα της μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα και σαν πρώτη κίνηση ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Benjamin Ho στη θέση του επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας.
Σύμφωνα με τη HTC, «ο Ho θα οδηγήσει την εταιρεία στην επόμενη φάση του μάρκετινγκ», και θα συνεργάζεται άμεσα με το CEO, Peter Chou, ενώ θα έχει τον απόλυτο έλεγχο της διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας σε όλα τα θέματα που αφορούν το «branding» της εταιρείας.
Το πρώτο έργο που του έχει ανατεθεί φέρει την κωδική ονομασία «Marketing 2.0» και μέσω αυτού η HTC επιθυμεί να επαναπροσδιορίσει τις προσπάθειές της για «σφαιρικό» μάρκετινγκ και την προβολή του ονόματός της. Επίσης τονίζεται πως ο Jason Mackenzie, πρόεδρος του τμήματος διεθνών πωλήσεων και διαφήμισης, μετά την πρόσληψη του Ho, θα επικεντρωθεί μόνο στις στρατηγικές των πωλήσεων.
Η HTC βλέποντας την ανάγκη για πιο τολμηρές κινήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ στην απαιτητική αγορά των κινητών τηλεφώνων αποφάσισε να ανανεώσει το αντίστοιχο τμήμα της και με δηλώσεις του Chou, καλωσορίζει τον Hο στην εταιρεία.
«Καλωσορίζουμε τον Benjamin στην HTC και ανυπομονούμε να ενσωματώσει τις γνώσεις του για το διεθνές μάρκετινγκ στην φιλοσοφία της εταιρίας μας.
Η εταιρεία μας, που αναπτύσσεται με γνώμονα παγκόσμιας κλάσης καινοτομίες και σχεδιαστικές δυνατότητες, σκοπεύει να παρέχει μία παγκόσμια πλατφόρμα όχι μόνο για την HTC, αλλά και για την κουλτούρα και πρωτοπορίας ολόκληρης της Ταϊβάν».
Ο Benjamin Ηο είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου του Stanford στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων και μάρκετινγκ και αναμένεται να αντικαταστήσει το John Wang, ο οποίος θα παραιτηθεί τον ερχόμενο Ιανουάριο όπως ανακοίνωσε επίσημα η HTC.