Σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών αλλά και στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών για τους χρήστες της προχώρησε η υπηρεσία online αγοραπωλησιών eBay.
Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά είναι το «Feed», μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να κάνουν «like» στα αγαπημένα τους προϊόντα και αυτά να εμφανίζονται σε έναν προσωπικό κατάλογο με σχεδιασμό αρκετά όμοιο του Pinterest.
Βελτιώθηκε ακόμα η λειτουργία της αναζήτησης της ιστοσελίδας με την ενσωμάτωση μεγαλύτερων φωτογραφιών και περισσότερων πληροφοριών κάθε αντικειμένου στα αποτελέσματα αναζήτησης.
«Παρέχουμε μια πιο καθαρή, σύγχρονη εμφάνιση και αίσθηση, έναν πιο καλαίσθητο και βολικό τρόπο να αναζητάτε, να αποφασίζετε και να αγοράσετε, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο, και έναν νέο τρόπο να επιμελείστε τις αγορές σας και να ανακαλύπτετε τα τέλεια προϊόντα για εσάς» δήλωσε ο πρόεδρος του eBay, Devin Wenig.
Την ίδια στιγμή το eBay εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία με το όνομα eBay Now μέσω της οποίας οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν αντικείμενα με άμεση παράδοση, μέσα σε μόλις μια ώρα.
Η υπηρεσία αυτή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στην πόλη του Σαν Φρανσίσκο και για αγορές από συγκεκριμένα καταστήματα όπως τα GNC, Home Depot, Office Depot, RadioShack και Toys R Us.
Σύμφωνα με τον Wenig, η ανανεωμένη έκδοση του eBay θα είναι διαθέσιμη στους χρήστες των Ηνωμένων Πολιτειών μέσα στις επόμενες εβδομάδες και στον υπόλοιπο κόσμο μέσα στους επόμενους μήνες.
Ταυτόχρονα με τον ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, το eBay άλλαξε και επίσημα το λογότυπό του, το οποίο εδώ και 17 χρόνια αποτελούσε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand names στο διαδίκτυο.
Το νέο λογότυπο διατηρεί τα χρώματα του παλιού αλλά χρησιμοποιεί μια ενιαία, πιο «σύγχρονη» γραμματοσειρά για όλους τους χαρακτήρες.