Μπορεί ένα υβριδικό αμάξι να είναι φιλικό προς το περιβάλλον, ωστόσο για ορισμένους η σωτηρία του πλανήτη από έναν μεγαλομανιακό κακοποιό έχει προτεραιότητα σε σχέση με τη προστασία του περιβάλλοντος. Τουλάχιστον, αυτό θα υπαγόρευε η λογική του Μπρους Γουέιν, κάθε φορά που θα χρησιμοποιούσε το Μπάτμομπιλ.
Μιλώντας για το Μπάτμομπιλ, πόσο θα κόστιζε η κατασκευή ενός αυτοκινήτου ή καλύτερα ενός κινητού… οπλοστασίου;
Το μοντέλο του Μπάτμομπιλ διαφέρει ανά κόμικς και δεκαετία. Για παράδειγμα, το 1936, ο Μπρους Γουέιν οδηγούσε ένα Cord 812, ενώ το 1955, οδηγούσε μια Lincoln Futura. Σήμερα, το Μπάτμομπιλ εκπροσωπείται από μια Lamborghini Murcielago.
Το πιο ακριβό Μπάτμομπιλ ήταν μια τροποποιημένη Mercedes-Benz CLK-GTR, κόστους 1.8 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η πιο φθηνή του έκδοση ήταν μια Studebaker του 1950, η οποία κόστιζε μόνο 13.064 σημερινά δολάρια.
Φυσικά, είναι σχεδόν αδύνατο να υπολογιστούν οι ακριβείς δαπάνες των επιχειρήσεων Γουέιν, για την έρευνα, την ανάπτυξη και την τροποποίηση του τελικού μοντέλου Μπάτμομπιλ.
Ωστόσο, έχουμε ένα παράδειγμα πραγματικού Μπάτμομπιλ και με πραγματική τιμή. Πέρυσι, η Putsch Racing έθεσε το τουρμποκίνητο αντίγραφο του Μπάτμομπιλ προς πώληση στο eBay με τιμή 620.000 δολάρια.