Η Grey EMEA και η διεθνής εταιρεία διαδραστικού marketing Possible Worldwide, εγκαινιάζουν μία στρατηγική συνεργασία με στόχο να παρέχουν πρωτοποριακές, κορυφαίες, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Η Possible Worldwide δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της Bridge Worldwide, της Schematic και μία σειράς άλλων εταιρειών ψηφιακών υπηρεσιών πριν από έναν περίπου χρόνο και απασχολεί 1000 ανθρώπους σε 18 γραφεία σε όλο τον κόσμο. Προσφέρει βραβευμένο στρατηγικό σχεδιασμό, μετρήσεις, δημιουργία περιεχομένου, διαφήμιση, Εμπειρία Χρήστη και υπηρεσίες τεχνολογίας σε όλα τα ψηφιακά επικοινωνιακά κανάλια.

Το πελατολόγιο της εταιρείας συμπεριλαμβάνει την P&G, τη Starwood, τη Disney, το Xbox, τη NBC Universal, τη Logitech, τη Barclays, την General Mills, το BBC, την Coca-Cola, το Google, τη So Cal Edison, την Pernod Ricard και την Orange.