Η νέα γενιά του iPhone παρουσιάστηκε χτες με κάθε επισημότητα από την Apple κι όπως ήταν αναμενόμενο η εταιρεία από το Cupertino μαγνήτισε το ενδιαφέρον του ειδικού κι όχι μόνο Τύπου.
Τα διεθνή ΜΜΕ σχολιάζοντας σήμερα τις νέες συσκευές επέλεξαν να σταθούν σε διαφορετικά από τα νέα χαρακτηριστικά που κομίζουν τα νέα iPhone 7 και 7 Plus. Εκεί που όμως όλοι φάνηκαν να συμφωνούν, είναι στα αρνητικά στοιχεία με τον σχεδόν όμοιο με προηγούμενες γενιές σχεδιασμό να συγκεντρώνει τα βέλη.
«Μοιάζουν σχεδόν όμοια με τις δύο προηγούμενες γενιές των iPhones», σημειώνει το έγκυρο CNET.
«Μία από τις πιο βασικές διαφοροποιήσεις στο νέο τηλέφωνο ήταν η αφαίρεση της θύρας ακουστικών, ώστε η συσκευή να γίνει λεπτότερη και πιο ανθεκτική στο νερό. Η εταιρεία αποκάλυψε νέα ακουστικά που συνδέονται μέσω της θύρας Lightning καθώς και τα ασύρματα ακουστικά των 159 δολαρίων, AirPod», γράφει το site.
Από την άλλη, «το 7 Plus μοιράζεται πολλά γνωρίσματα με το ταίρι του, το 7, συμπεριλαμβανομένου του νέου σχεδιασμού με αντοχή στο νερό και τη σκόνη, τα στερεοφωνικά ηχεία και την απουσία θύρας ακουστικών. Όμως σαν ελαφρώς πιο premium τηλέφωνο (σ.σ. το 7 Plus), η συσκευή εξοπλίζεται με μεγαλύτερη οθόνη και συνολικά 3 κάμερες (συμπεριλαμβανομένου ενός 12 megapixel τηλεφακού)», γράφει το CNET, τονίζοντας πως αυτή τη φορά η βασική διαφορά του Plus με την «απλή» έκδοση, είναι κυρίως η διπλή οπίσθια κάμερα.
«Το Plus μοιάζει απλά με το παλιότερο iPhone 6S Plus, κάτι που δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Ωστόσο, οι διπλοί φακοί κλέβουν την παράσταση και αποτελούν το πιο συναρπαστικό χαρακτηριστικό του τηλεφώνου. Παρουσιάζουν σαφής βελτιώσεις στην ταχύτητα λήψης φωτογραφιών», σημειώνει το site.
Προσπαθώντας να προβλέψει την εμπορική τύχη του νέου iPhone, το CNET σημειώνει: «Η έλλειψη μιας σημαντικής φυσικής αναμόρφωσης σπάει το μοτίβο της Apple για μια μεγάλη αναβάθμιση του iPhone κάθε άλλου χρόνου. Ο μειωμένος ενθουσιασμός για το iPhone θα μπορούσε να σημάνει μεγάλους μπελάδες για την Apple».
«Πρακτικό, αλλά δεν μένεις με το στόμα ανοιχτό»
Η παραπάνω φράση είναι ο τίτλος του θέματος παρουσίασης της νέας συσκευής στη «Wall Street Journal».
Στην παλάμη σας, το iPhone 7 μοιάζει με το για καιρό χαμένο, 2 χρόνων παλιό, iPhone 6, γράφει η εφημερίδα και εξηγεί πως η πιο ευδιάκριτη διαφορά είναι η θέση της κάμερας καθώς και η αφαίρεση της θύρας ακουστικών. «Η νέα ναυαρχίδα της Apple στα τηλέφωνο φέρνει πρακτικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένου μιας ‘ενοχλητικής βελτίωσης’ στη θύρα ακουστικών, σε ένα γερασμένο σχέδιο», σημειώνει η εφημερίδα και τονίζει: «Η Apple απλά προλαβαίνει τον ανταγωνισμό, αλλά δεν τον ξεπερνά». Όπως εξηγεί, κάθε προηγούμενη χρονιά, η εταιρεία μάς δίδασκε να αναμένουμε ένα smartphone που άξιζε να το έχουμε, ένα gadget που άξιζε να περιμένουμε στη σειρά γι’ αυτό. Αντίθετα, με το iPhone 7 η Apple είτε «αγωνίζεται να κρατήσει τον βηματισμό της, είτε προσπαθεί να επαναφέρει τις προσδοκίες μας».
«Το home button δεν είναι ένα κουμπί πλέον»
Στο γεγονός ότι οι νέες συσκευές μοιάζουν πολύ όμοιο με τους προκατόχους τους, στέκεται και το Gizmodo. Ωστόσο, το δημοφιλές τεχνολογικό site επισημαίνει την αλλαγή που είδαμε στο home button, το οποίο θα δίνει απόκριση με δόνηση. «Πιέζοντας το κουμπί για πρώτη φορά, σοκαρίστηκα με την άμεση απόκριση δόνησης», σημειώνει ο αρθρογράφος και μεταφέρει την άποψη εκπροσώπου της Apple ότι ο ίδιος χρειάστηκε να περάσουν μερικά λεπτά να συνηθίσει τη δόνηση.
Όσο για τη βελτιωμένη κάμερα, ο αρθρογράφος σημειώνει πως έχει «τις δυνατότητες να γίνει εκπληκτική».
«Τικ, τοκ, τοκ;»
Με τους χτύπους του ρολογιού επιχειρεί να παρομοιάσει τις αλλαγές του iPhone από γενιά σε γενιά ο βρετανικός Guardian, καθώς μέχρι σήμερα η Apple προχωρούσε σε πλήρες ανασχεδιασμό κάθε δύο χρόνια, ενώ βελτίωνε τους επεξεργαστές και άλλα χαρακτηριστικά κάθε χρόνο, σημαίνοντας έτσι το «τοκ» στον κύκλο.
Το iPhone 6 ήταν το «τικ», το iPhone 6S ήταν το «τοκ». Ο παρόμοιος σχεδιασμός του iPhone 7 με τα προηγούμενα μοντέλα σημαίνει ότι το νέο τηλέφωνο θα μπορούσε να θεωρηθεί δεύτερο «τοκ».
Όπως εξηγεί, ο αρθογράφος επικαλούμενος ειδικούς του χώρου, καθώς η διείσδυση των smartphones έχει ξεπεράσει το 80%, πλέον το στοίχημα για τις εταιρείες δεν είναι να πείσουν τους ανθρώπους να αγοράσουν το πρώτο τους smartphone, αλλά να προσελκύσουν πελάτες από τον ανταγωνισμό».